Thuggie: 2011 polo 6r 1.6 tdi

De polo staat ondertussen bij dvx.

Nu rijd ik momenteel met de polo van mijn grootouders rond net 1jaar geworden en 5400 km verder en ben zonet een afspraak gaan maken voor zijn eerste onderhoud

En heb ook wat moois voor mijn polo besteld

- sierstuk
-matten set
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
  • Leuk
Waarderingen: IbifaHo
Van de week even wat spullen bij de dealer gehaalt
Vorige eigenaar van de polo was een meisje ,dit was te zien aan de gaten van de naaldhakken in het tapijt
21kfswn.jpg

Dus even mooie nieuwe zwarte erin
169rs5j.jpg

En ook een oem sierstuk
2ekp346.jpg

2qwnbpx.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
Uiteindelijk mijn plannen voor meer delige wielen toch maar terug weg gestopt heb er in het verleden al teveel problemen mee gehad en de polo is en blijft een daily dus zaterdag iets sportiever passen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
  • Leuk
Waarderingen: IbifaHo
nog even nieuwe centercaps bij de dealer halen zo volledig gelakt vind ik het maar niets

xasac3.jpg


ook heeft de poep een zwart logo gekregen

sdgvmt.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
  • Leuk
Waarderingen: HJV
gisteren uiteindelijk mijn gti stuurtje geinstaleerd en bevalt me prima :mrgreen:
en toen s'avonds naar een nieuwe project wagen gaan kijken en gelijk gekocht

dus...

alle extra's van de polo mogen weg aangezien ik hem terug origineel ga zetten meer info via pm
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
  • Leuk
Waarderingen: HJV
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!