Thuggie: 2011 polo 6r 1.6 tdi

Bij deze nu het forum vernieuwd is zal ik mijn polo'tje ook eens even voorstellen.

Het verhaal begint ongeveer een maand of 4 geleden ... Toen ik met spijt in het hart mijn scirocco tsi ging wegdoen om terug een dieseltje te kopen aangezien ik toch eigelijk veel te veel km maak.Na veel twijfelen toch de knoop doorgehakt en terug op zoek naar een tdi.

Even foto'tje van de rocco

2q2iond.jpg

34r6e4y.jpg


Toen opzoek gegaan naar een golf mk6 met voorkeur een 2.0 tdi maar deze bleken onvindbaar vond toen enkel 1.6 tdi's met de juiste km stand en garantie, paar gaan bekijken maar vond niet echt een dat mij aansprak.Dan maar wat verder zoeken nu hadden mijn grootouders in december 2013 een nieuwe polo gekocht en vond ik deze een erg fijne en ruime auto.En besloot ik als het toch een 1.6 tdi moet worden waarom dan geen polo.
Enja toen heb ik mijn polo gevonden =p

Foto's standaard heb ik niet meer aangezien ik er maar een paar dagen origineel mee gereden heb.

Eerste veranderingen waren

-gti grill

-blinkend zwarte boavista's met winterbanden (215/40/17)

-ap schroefset

-led nr plaat verlichting


20047wo.jpg

2qvavmg.jpg

eff5mw.jpg

Toen ook maar direkt andere koplampen gemonteerd
seocph.jpg


Nu werd ik toen helemaal gek van die 215 banden die constant liepen te schuren, en heb ik de polo wat aangepast. Wielkasten werden een cm ongeveer verbreed ,modderkuipen werden aangepast. Vooraan kwam er een 205 band op en werd de et van de velg +- 40
29ckupi.jpg

28hq6mp.jpg


Keertje gewassen

25a3j41.jpg

2qxxjf4.jpg


Zomervelgjes gekocht bbs rw017

e7mlhw.jpg

En de grill wat aangepast
2dl7sx4.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
  • Leuk
Waarderingen: heugt
En nog een fototje met de grill op de auto

2r2nmu8.jpg


Ook heb ik de wagen vooraan een beetje hoger gelegt , wat veel beter uitkomt nu omdat de achterkant wat meer bij gezakt is


Foto's volgen nog

Grtz
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
  • Leuk
Waarderingen: starsky
Nu toen ik de auto kocht zat er zo een blaupunkt geval in dat voor geen meter werkte, had die toen vervangen met de caliber radio die uit mijn gti kwam maar de blauwe verlichting stoorde me enorm en nu de radio gekke toeren begon te doen heb ik gisteren op essen motorshow een alpine gekocht met rode verlichting moet zeggen ben enorm geschrokken van het geluid wat uit dat kleine radio'tje komt
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
idd bij dvx is nu net iets korter bij anders zou ik bij vvt gaan ;) maar davy heeft in het verleden mijn bmw ook gedaan en die ging supper goed
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
Ik zou echt een intercooler er bij doen.
Standaard zijn echt waardeloos.
Standaard halen ze al makkelijk 80 graden inlaat temp.

Bij Davy zit je prima, ik ken hem wel.

Johan
 
Volkswagen  Polo 6R  1600 TDI 
idd scirocco was top mis hem supper, maar heb ondertussen met de polo al 10.000 km op 4,5 maand dus een benzine was niet echt haalbaar meer
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!