Thuggie: 2011 polo 6r 1.6 tdi

Nu voorlopig nog niet maar hij staat wel te koop, dus moest ik mijn vraagprijs krijgen mag hij wel weg maar bedoeling is eigelijk gewoon terug standaard enkel mss op zwart gelakte verlagingsveren met de boavista's erop

Dus moest iemand zijn veren willen inruilen met bijleg op de schroefset is dat mogelijk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
1zq7p7s.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
Helemaal mee eens zwarte grill smoelt ook goed icm met de originele donkerke koplampen

idd het is een bmw geworde als weekend cruizer
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
gisteren uiteindelijk mijn gti stuurtje geinstaleerd en bevalt me prima :mrgreen:
en toen s'avonds naar een nieuwe project wagen gaan kijken en gelijk gekocht

dus...

alle extra's van de polo mogen weg aangezien ik hem terug origineel ga zetten meer info via pm
Blij te horen dat je blij bent met het stuurtje, maar dat je je Polo vervolgens weer binnen een dag origineel wil maken, dat had ik niet verwacht.
Ben benieuwd wat je nieuwe project wordt..
 
Laatste paar dagen enorm genoten van mijn stuurtje lijkt wel een gocart nu met de ophanging en brede wielen icm het vermogen dat hij heeft = pure fun nu ,ook tot nu toe erg blij met de beslissing de snuit terug OE te maken ook sinds gisteren de achterbank en dergelijke terug gestoken aangezien ik hem dan niet verder ga bouwen in de track look dat ik in gedachten heb en er dus geen kooi meer gaat inkomen . Binnen een 2 tal weken staat mijn oude bimmer op de oprit en kunnen we die proberen klaar te stomen voor de zomer

keep you updated
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
ondertussen is mijn nieuwe slet al en paar weekjes thuis, en ben ik er druk aan bezig maar wil het direkt tegoei doen dus zet er geen tijd op wanneer hij buitenkomt

net thuis

o8bezc.jpg


Dus ga ik de polo klaarmaken om naar eurosunday dit jaar te gaan :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
  • Leuk
Waarderingen: IbifaHo
525i de dikste versie dus niet de 525e , heb ik wel een tijdje moeten achter zoeken maar vind het zalige bakken als ze plat liggen op een dik setje wielen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
idd en mijn opa had vroeger er zo eentje toen ik een klein manneke was dus vond het wel een mooi gebaar Stick Out Tongue hij kan er niet uitblijven

plannen ? do i need to say more ?

i5vvyq.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
  • Leuk
Waarderingen: HJV
Net even een klote moment gehad , had alles klaar gezet op het werk om een groot onderhoud te doen aan de polo nu heb ik door de drukte de verkeerde Olie filter mee genomen . Daar sta je dan olie afgelaten met een verkeerde filter in je hand. Heb de rest alvast vervangen en nieuw olie opgezet. Nu maandag de juiste filter meepakken en nieuwe olie :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
  • Leuk
Waarderingen: IbifaHo en Smets
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!