Stoelverwarming aansluiten,hoe??

Goedenavond,

kan iemand mij vertellen of er verschil zit in deze modules?
6R0 959 772 A. / D.

En als ik mijn eigen kabelboom zou willen maken.. waar zou ik kunnen vinden welke pin voor wat is van de module ? (Of heeft iemand hier toevallig zo’n kabelboom die ik kan overnemen)

772 A en B is voor de Polo 6R voor het regelen. 772 C en D is voor de Polo 6C.

Heeft alleen met de knoppen te maken om je stoelverwarming aan of uit te zetten.
 
Volkswagen  6C  1.4 TDI GP 
Nu heb ik een set stoelen gekocht met stoelverwarming. Maar nou nog de rest.

Waar moet ik op letten bij de koop van de regelapparaat/module? Moet ik een A en B hebben of is twee keer A goed?
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
Even checken bij de de techneuten hier.

Bekend euvel met de stoelverwarming bestuurdersstoel; Bijrijder werkt perfect, bestuurder gaat 2 tellen aan, en daarna meteen weer uit. Als je het opnieuw probeert knippert hij alleen nog 1x kort. Vermoedelijke oorzaak teveel weerstand door breuk.

Stoel uit elkaar gehaald. weerstand zitting 2 ohm. Weerstand rugleuning in eerste instantie Oneindig. Voedingskabel uitgevochten en stekkers afgeknipt. Zat wel erg klem op een paar plekken. Kabels uitgestrekt en meet nu een weerstand van 0.8-0.9 Ohm op de rugleuning.
Lijkt mij dan goed.

Denk dat ik maar vanaf binnenin de stoel een nieuwe voedingskabel erop soldeer….
Niet dat als ik heb weer ga buigen er toch ergens een breukje zit.
 
Laatst bewerkt:
Audi A6 Allroad 3.0 TDI | Audi A5 Cabriolet 3.0 TFSI | Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
ja hoor dat klinkt wel redelijk. 1 ohm op 12V is 1A stroom en dus 12W vermogen. das de orde van grootte dat je 't moet zoeken.
Top, dank voor je support weer. Morgen even van het werk stukje draad van de juiste diameter en soldeerbout mee. Kan ik gelijk een nieuwe betere mantel fixen. Deze had al aardig in de verdrukking gezeten. Dan kan hij weer in elkaar. Nu alles ff lekker schoon kunnen maken en voorbereiden. Laat het jullie weten morgen.
 
Audi A6 Allroad 3.0 TDI | Audi A5 Cabriolet 3.0 TFSI | Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
Operatie geslaagd, patient nog niet beter helaas;

- storing voorheen; stoelverwarming ging 1 tel aan en daarna alleen nog 1x knipperen bij indrukken.

- storing nu; Stoelverwarming gaat en seconde of 5 aan, daarna weer uit en knippert ook niet bij opnieuw inschakelen. Tot herstart.

Morgen stoel nog maar weer x eruit. Weerstand opmeten. En Laptop er even aan, kijken of het foutenlog wat meer zegt.


FED13E84-296B-463A-A267-8239C6012FD1.jpeg309CEC1C-BE2B-4B8A-AC24-A69379031653.jpeg
 
Audi A6 Allroad 3.0 TDI | Audi A5 Cabriolet 3.0 TFSI | Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!