Stoelverwarming aansluiten,hoe??

Ik heb het laten nakijken door vag expert (bm onderdelen) in boven leeuwen. Mn bekabeling is goed, het zit em puur in de matten. Het blijkt dat van een skoda rapid de elementen paralel lopen en van een polo in een serie. Dus weer op zoek naar nieuwe matten.. =(
 
Volkswagen  6C  1.4 TDI GP 
3,8 volt lijkt mij wat weinig tenzij dit de bedrijfsspanning is, anders zou ik zeggen er is iets met de regelmodule.

Idd, dat dacht ik dus ook. Maar omdat het een serie aansluiting is zei de monteur. Daarom dat het niet meer dan 3,8v komt te staan. Ik vond het een appart verhaal.
Ik probeer het nog op te lossen=)

@mausie idd. Had ik maar liever een aftermarket gedaan dan origineel.
 
Volkswagen  6C  1.4 TDI GP 
Ik heb het laten nakijken door vag expert (bm onderdelen) in boven leeuwen. Mn bekabeling is goed, het zit em puur in de matten. Het blijkt dat van een skoda rapid de elementen paralel lopen en van een polo in een serie. Dus weer op zoek naar nieuwe matten.. =(
Het lijkt me sterk dat polo matten in serie lopen..
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI DSG 
Goedenavond,

kan iemand mij vertellen of er verschil zit in deze modules?
6R0 959 772 A. / D.

En als ik mijn eigen kabelboom zou willen maken.. waar zou ik kunnen vinden welke pin voor wat is van de module ? (Of heeft iemand hier toevallig zo’n kabelboom die ik kan overnemen)
 

Bijlagen

  • FC119A42-6463-4D19-8C2F-D1087E1C7DFC.jpeg
    FC119A42-6463-4D19-8C2F-D1087E1C7DFC.jpeg
    1.3 MB · Weergaven: 17
Volkswagen  Polo 6R  1.2 
Je krijgt een mooie originele kabelboom bij Kufatec en dan ga je zelf zitten prullen met wat draden en stekkers die je zoeken moet. En een pin outlet haal je alleen van een schema af uit bv elsawin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!