Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
bluepolo6r zei:ik heb ook al xenon in gebouwd.
ik vond het gewoone licht ook niet echt veel.
nu heb ik geen groot licht meer nodig op onverlichte wegen.
want die xenon die weerkaatst op de lijnen op de weg dus je kan de weg zo volgen.
alleen het mag volgens mij niet meer toch?
xenon inbouwen in een nieuwe auto.
want dan moet je koplamp sproeiers hebben toch?
ChrisPoloParts zei:Idd balen ik zou als ik VW was gewoon de optie overlaten aan de klant normaliter heeft alleen de goedkoopste versie "de trendline" uitvoering die ouderwetse H4 koplampen. Ik zou het wel weten dat wordt dus achteraf koplampunits wisselen naar H7 modell.
De BM voor op de folder heeft overigens wel de H7 units afgebeeld, alleen alle auto's binnen in de folder weer niet. De auto's afgebeeld bij de lakkleuren overigens ook maar daar staat maar een BM tussen.
ChrisPoloParts zei:Ja blijkbaar worden alle BM's in ieder geval in Nl geleverd met H4 lampen, alleen als je in de folder kijkt zie je dat ze ook in ieder geval op de foto met de H7 lampen (comfortline/highline lampen) worden geleverd.
Aan de andere kant de Duitse versie heeft geen reserve wiel ! maar een reparatie set (spuitbus en een mini compressor)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.