standaard verlichting slecht ?

Ik lees zo wat topics, en het lijkt haast of veel mensen de licht opbrengst van de standaard verlichting van de Polo 6R slecht vinden.

Zelfs veel mensen die Xenon verlicht later willen aanbrengen (kon ik wel als optie kiezen)

Is het echt zo slecht ?
 
Ik ben het met Sharky eens. Ik vind het zelfs zo slecht dat ik er serieus over dacht om ermee terug te gaan naar de dealer of een mail te sturen.

Alsof je bochtenverlichting hebt en hij is blijven hangen op naar rechts-sturen Stick Out Tongue

Moet zeggen dat na het plaatsen van een set Osram Nightbreaker Plus H4 lampjes het wel iets beter geworden is.
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
ik heb ook al xenon in gebouwd.
ik vond het gewoone licht ook niet echt veel.
nu heb ik geen groot licht meer nodig op onverlichte wegen.
want die xenon die weerkaatst op de lijnen op de weg dus je kan de weg zo volgen.

alleen het mag volgens mij niet meer toch?
xenon inbouwen in een nieuwe auto.
want dan moet je koplamp sproeiers hebben toch?
 
bluepolo6r zei:
ik heb ook al xenon in gebouwd.
ik vond het gewoone licht ook niet echt veel.
nu heb ik geen groot licht meer nodig op onverlichte wegen.
want die xenon die weerkaatst op de lijnen op de weg dus je kan de weg zo volgen.

alleen het mag volgens mij niet meer toch?
xenon inbouwen in een nieuwe auto.
want dan moet je koplamp sproeiers hebben toch?

Volgens de per 1 januari 2007 in werking getreden nieuwe regels moet alle auto's die vanaf januari 2007 op kenteken gezet worden.

Link naar een pagina op onze pagina: info.php?page=xenonled
 
Idd balen ik zou als ik VW was gewoon de optie overlaten aan de klant normaliter heeft alleen de goedkoopste versie "de trendline" uitvoering die ouderwetse H4 koplampen. Ik zou het wel weten dat wordt dus achteraf koplampunits wisselen naar H7 modell.

De BM voor op de folder heeft overigens wel de H7 units afgebeeld, alleen alle auto's binnen in de folder weer niet. De auto's afgebeeld bij de lakkleuren overigens ook maar daar staat maar een BM tussen.
 
ChrisPoloParts zei:
Idd balen ik zou als ik VW was gewoon de optie overlaten aan de klant normaliter heeft alleen de goedkoopste versie "de trendline" uitvoering die ouderwetse H4 koplampen. Ik zou het wel weten dat wordt dus achteraf koplampunits wisselen naar H7 modell.

De BM voor op de folder heeft overigens wel de H7 units afgebeeld, alleen alle auto's binnen in de folder weer niet. De auto's afgebeeld bij de lakkleuren overigens ook maar daar staat maar een BM tussen.

is dit met alle polo's zo ? in men polo 9n trendline had ik H7 zitten.
 
ChrisPoloParts zei:
Ja blijkbaar worden alle BM's in ieder geval in Nl geleverd met H4 lampen, alleen als je in de folder kijkt zie je dat ze ook in ieder geval op de foto met de H7 lampen (comfortline/highline lampen) worden geleverd.

Zal vanavond eens kijken.
Heb mijn BM in DLD gehaald.
Zou toch wel appart zijn als er in DLD en Belgie wel H7 wordt gebruikt.

Aan de andere kant de Duitse versie heeft geen reserve wiel ! maar een reparatie set (spuitbus en een mini compressor)
 
Zo gek is dat niet een importeur kan zelf bepalen wat de standaard wordt binnen zijn afzetgebied.

De H7 koplampen zien er als volgt uit op het plaatje klikken voor groot formaat!

[lb:c9vvscnm]http://dickwalraven.web-log.nl/photos/uncategorized/2010/01/24/geneva_2009_volkswagen_polo_blue_mo.jpg[/lb:c9vvscnm]

[lb:c9vvscnm]http://theirearth.com/uploads/news/702102402_vw_polo_bluemotion_diesel_2009_geneva_motor_show.jpg[/lb:c9vvscnm]

[lb:c9vvscnm]http://autoworld.files.wordpress.com/2009/03/volkswagen-polo-bluemotion-concept-2010-live-at-geneva-img_4.jpg[/lb:c9vvscnm]

De H4 units kennen we inmiddels van het andere topic.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!