standaard verlichting slecht ?

Lichtopbrengst van de standaard H4 lampen van BM vind ik ook zeer matig. Ik ga vanavond de lampjes vervangen voor Philips Xtreme Vision lampjes. Philips claimt 100 procent meer licht (wellicht wat overdreven), ben benieuwd naar het resultaat!
 
De Xtreme serie van Phillips is de concurrent van de OSRAM Nightbreaker Plus die ik er van de week heb ingezet. (zie andere topic "OSRAM Nightbreaker Plus") voor foto's enz. Ik heb er geen spijt van in ieder geval!
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Ik zou even kijken wat de sticker in de kofferbak zegt, staat er comfortline dan zou ik misschien wel overwegen om bezwaar te maken. Het is eigenlijk misleiding, foto's in de folder en op stands (beurzen) staan de BM's wel met de mooie H7 lampen. Vervolgens krijg je hem geleverd met van die soepogen met ouderwetse H4 pitten.

De trendline heeft af fabriek H4 lampen dus de mensen met een BM trendline hebben helaas geen recht van spreken mensen die een comfortline hebben wel lijkt mij zo.
 
NOU BEN IK DE DRAAD KWIJT !!!!!! :x

Ik heb zojuist naar de sticker in mijn kofferbak gekeken en daar zie ik trendline staan.
Ik heb alle opties van een comfortline??!! (ook gekeken op de VW site. http://www.volkswagen.nl/home/modellen/ ... nl,00.html)

Snap er geen @#$@#% meer van! Ik ga vanavond naar de factuur/offerte van de auto kijken om te zien of ik ook op papier een TRENDLINE heb :?
Onderstaande opties zitten er allemaal op bij mij :shock:
Climatic airconditioning (vanaf Comfortline) Mistlampen 15 inch lichtmetalen velgen 'Groenland' Centrale vergrendeling met afstandsbbediening (vanaf Comfortline) In hoogte verstelbare vbestuurdersstoel In ongelijke delen neerklapbare achterbank (vanaf Comfortline) Middenarmsteun vóór In hoogtverstelbare voorstoelen (vanaf Comfortline) Klein leder pakket Elektrisch verstel- en verwarmbare buitenspiegels (vanaf Comfortline)
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Heb zojuist de dealer gebeld.

Deze wist mij te vertellen dat ik een TRENDLINE heb met COMFORTLINE toevoeging :? . Ik heb dus op papier een trendline maar wel alle opties van een comfortline BEHALVE de comfortline koplampunits! :evil:
Ze schijnen ook nog eens vrij prijzig te zijn :cry:

Dan maar wennen aan de OSRAM Nightbreaker plus lampen :ugeek:
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Barry zei:
Heb zojuist de dealer gebeld.

Deze wist mij te vertellen dat ik een TRENDLINE heb met COMFORTLINE toevoeging :? . Ik heb dus op papier een trendline maar wel alle opties van een comfortline BEHALVE de comfortline koplampunits!

Wel een Nederlandse uitvoering dan ?
of heeft de dealer omwille de levertijden ook even bij de oosterburen ingekocht?
 
Ik heb de dealer maar gevraagd of er nog Xenon in kon. De order is nu door de Fabriek geaccepteerd, en Pon moest proberen het nog te regelen.
No geen indicatie wanneer de auto dan gebouwd/geleverd gaat worden..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!