standaard verlichting slecht ?

Zijn idd. wel vet mooiere koplampunits die comfortkoplampen! Hmmm, ook maar eens een bezoekje aan de dealer brengen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Worden heel wat BM-rijders pslink als ze dit forumtopic lezen haha! Er is van me sterretje een rondje gemaakt en ik was het daar absoluut niet mee eens! :shock: Waar staat die onzin van trendline of comfortline in die kofferbak?
 
Precies wat citroene zegt, onder de koffermat naast het reservewiel/spuitbus en op de eerste bladzijde van je inspectieboekje zit dezelfde sticker. Misschien wil iemand met een comfortline / highline zijn boekje even onder de scanner leggen dan kun je zien wat er wel had "moeten" staan bij een zogenaamde "echte" comfortline.
 
lijkt me een strak plan chris!!

Ik wil nu wel eens weten wat ik ECHT heb. Heb net gechecked en ik heb een hard dashboard en een enkeltonige claxon :twisted:
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
nou enzolino, ben het niet helemaal met je eens :)
ik ging de auto ophalen en moet eerlijk zeggen, heb nooit geweten dat ik moest letten om H4 of H7 koplamp units en dat er dus zoals bij Sharky ook verlichting boven de achterbank zit en bij mij niet ?!

Er is gewoon een vuiltje aan de lucht m.b.t. uitvoeringen en hun verschillen
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Ik heb wel het licht en zicht pakket, misschien is dat het grote verschil?

Zou de H7-koplamp makkelijk te switchen zijn? Er worden op mplaats wel zat complete voorkoppen van de Polo aangeboden met H7-koplampen. Maar ze willen niet ruilen Stick Out Tongue
 
Barry je hebt helemaal gelijk man! Die gasten weten niet wat ze aan ons moeten verkopen, volges mij is geen enkele polo identiek. Of je rijdt een polo comf met trendline pakket of higline met comfort pakket of de nieuwe style met zijn zogenaamde eigen unieke pakket. Ik snap et niet meer ik denk dat je gewoon ff naar pon moet bellen, word daar meestal het best geholpen.
 
Kijk even wat er op je sticker staat, de 9N werd geleverd als basis, comfortline, sportline, highline en fun en je had ook nog de GT maar die zijn erg zeldzaam...

Staat keurig op de sticker in je boekje en onder de koffermat als welke uitvoering hij de fabriek heeft verlaten. Veel dealers en handelaren doen maar wat (meestal wat hen het beste uitkomt). Ik zie vaak op internet Polo sportline staan en als ik dan kijk is het gewoon een Trendline al dan niet met een optive pakketje.....maar een sportline klinkt lekkerder en stond nieuw ook wat duurder in de prijslijst.....winst!?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!