sidrik :: 2011 Volkswagen polo 6r

nope, spijtig maarja kan er ook nie veel aan doen, tzal nog een tijdje wachten worden, heb ondertussen wel volledig voorpoot eronderuit gehaald, omdat de stelring kapot was met te draaien dus nieuwe gezet, wat een gezeik voor die poot gek, die poot zit in een gietstalen bus geklemd die vastgedraaid wordt met een buit hennig op liggen moeten kloppen voor de poot uit die bus te krijgen want je kan de bus ook niet op het begin open ''plooien'' omdat een deel van de poot daar tussen zit waar de bout doorgaat.
dus als de velgen terug zijn kan ik hem meteen terug plat leggen.
't wordt tijd, hoe platter ik rij hoe rustiger, nu peer ik maar overal door wat me al een paar boetes heeft gekost :?
 
hier even updaten, heb de velgen er ondertussen een weekje eronder liggen:
656gy8.jpg


2v9uu5l.jpg


2rpr8f7.jpg


5zjxpg.jpg


ben zelf tevreden hoe hij ligt vanachter, kan hem mooi in de kas leggen (ligt nog niet op het laagste achteraan)
vooraan iets minder content ligt nu op het laagste om er nog mee te rijden (en zelfs al iets te laag) hij raakt constant de kassen(voorvleugel) vooraan.
heb wel nog 1/3 schroefdraad over dus kan nog een stuk lager gaan als de wielen het zoude toelaten. nu had explorator me een link doorgestuurd voor verbrede kassen.
heb ze al een paar keer kunnen bewonderen op meetings alleen weet ik niet zeker als daarmee het probleem opgelost gaat zijn omdat ik men kas niet bovenaan raak, maar op het punt waar men bumper samen komt met men kas waar die schroef zit, en dat deeltje is niet verbreed anders kan dat niet mooi aansluiten. dus twijfel twijfel, het handigste zou zijn om eens z'n voorvleugel te kunnen passen maar dat is denk ik helaas niet mogelijk.
 
Velgen staan er super onder man!
Zijn toevallig van die a4 cabrio geweest?
Wel jammer van het raken maar denk inderdaad ook dat verbrede wielkassen u probleem niet gaat oplossen aangezien ze gemaakt om te passen op een originele voorbumper. Enigste oplossing zou zijn om wielkassen+voorbumper te verbreden ;)
 
thx iedereen, vind ze zelf ook veel knapper dan de roti's, wel moeilijk om een fatsoenlijke foto ervan te nemen, geeft constant een ander effect (goedkoop fototoestel).
vrees er zelf ook voor dat het niet gaat helpen de verbrede kassen.
zou het eens moeten kunnen passen maar zou niet weten hoe, ga wel in het weekend de auto volledig omlaag draaien zodat mss het punt net genoeg doorzakt zodat ik dat punt niet meer raak en de verbrede kassen wel zouden helpen.
originele kassen verbreden hoeveel kost dat ongeveer rekening houdend dat voorbumper mee verbreed moet worden. btw ken wel een spuiter zelf, dus dat valt nog mee in prijs qua spuit kosten maar het verbreden zelf, iemand een idee?
 
Velgen staan er super onder man!
Zijn toevallig van die a4 cabrio geweest?
Wel jammer van het raken maar denk inderdaad ook dat verbrede wielkassen u probleem niet gaat oplossen aangezien ze gemaakt om te passen op een originele voorbumper. Enigste oplossing zou zijn om wielkassen+voorbumper te verbreden ;)
zijn van een kerel met zijn golf 5 gti geweest, maar hebben inderdaad ook onder een audi a4 cabrio gelegen die stond naast hem in de garage wss kameraden ofzo, hij rijdt nu met bbs rs'n dacht ik was ook op eurosunday, hij heeft ook z'n snowflakes te koop
 
Heel knap Sid, geslaagd als je het mij vraagt. ;)
Alleen mochten ze mss iets breder en een beetje camber hebben vanachter voor de stoerheid? Big Grin
Wel jammer dat je nu niet heel plat kan, maar je rijdt dan ook op 18 ers...
 
super dikke set ! mooie polo, ben zelf ook opzoek naar een set eta bèta's! hoeveel mm adapters gebruik je als ik vragen mag?
zelf lig ik net zo laag als jou.. alleen ben ik zelf nog niet tevreden vooral aan de voorkant als ik naar de bumper kijk..
 
heb 15mm adapters gebruikt, achteraan konden ze inderdaad breder en dan eventueel beetje camber zetten, maar dat valt te veel op om er dagelijks mee te rijden dan wordt je te snel aangehouden door de politie, en dan moesten er ook weer cambershims bijgekocht worden en daar had ik ook geen zin in. inderdaad vooraan is de polo een groot probleem, zijn niet ideaal gemaakt om te verlagen de kassen zijn behoorlijk irritant, en de carter komt ook behoorlijk laag tot de voorbumper.
 
ben nu al een tijdje opzoek naar een setje velgen maar kom niks tegen.
ben opzoek naar een setje 18x7j et moet met adapters naar +- 35 gebracht kunnen worden.
zelf ben ik naar deze velg opzoek maar vind ze totaal nergens (origineel).
als iemand weet die ze verkoopt, geen replica's btw let me know! ;)
ik kan ze ook bij mercedes zelf bestellen maar dan heb ik een onderdeel nummer nodig.
2ufdsog.jpg


als iemand anders een nette set te koop heeft/weet die deze maten hebben (18x7J) mag je het altijd voorstellen. (ps: geen replica's)
 
ben nu al een tijdje opzoek naar een setje velgen maar kom niks tegen.
ben opzoek naar een setje 18x7j et moet met adapters naar +- 35 gebracht kunnen worden.
zelf ben ik naar deze velg opzoek maar vind ze totaal nergens (origineel).
als iemand weet die ze verkoopt, geen replica's btw let me know! ;)
ik kan ze ook bij mercedes zelf bestellen maar dan heb ik een onderdeel nummer nodig.


als iemand anders een nette set te koop heeft/weet die deze maten hebben (18x7J) mag je het altijd voorstellen. (ps: geen replica's)

Misschien B66031209?
http://shop.mercedes-benz.com/service-zubehoer-deutschland/vp/AMG-Leichtmetallrad/ANX-B66031209/OfferList
Zie ze alleen niet zo snel in 18 inch..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!