sidrik :: 2011 Volkswagen polo 6r

thx, meningen?
was eventueel ook nog aant denken aan zwart glans poedercoaten of teal blue of goud?
met zwart kan ik niks mis mee doen maar dan vind ik dat de velg mss niet tot zijn recht komt, want dan wordt het ook een black on black auto, alles wordt dan zwart grill etc..
alles gaat aangepast worden op de kleur van de velgen, grill(lees latjes) worden in dezelfde kleur gespoten. en mensen als er iemand nog een zwart gelakt(glans) vw badge heeft mag je het altijd melden, ik vertrouw dat niet op ebay :roll:.
 
Ik vind het wel gaaf staan hoor! Wit op zwart is altijd classy.

Mijn mening:
Teal blue is ook vet, maar is al heeel vaak gedaan met dan ook de grill en logo's in die kleur dus dan ben je niet origineel bezig... Goud zou ik persoonlijk ook niet doen, daar zijn het de velgen niet voor.

Ik zou echt voor wit gaan, zijdeglans zilver op zwart is ook wel vet:

 
grijs/zilver is geen optie vind dat echt niet mooi, dat is natuurlijk persoonlijke smaak eh.
@xander, snap je wel wat je zegt, goud is mss niet de beste kleur voor op een te groot vlakke 5 spaaks velg
teal blue vind ik persoonlijk ook wel zeer vet en heb het zogoed als nog nooit in't echt gezien op meetings, enkel op foto's.
is wel ietsje duurder als ik verwacht had qua prijs haha, komt ook wel omdat er reparatie werken aan zijn:oops:
en nadeel is wel dat er al iemand ze in't wit heeft die ook vaak op meetings staat, staan onder een mini cooper.
zo zouden ze dan moeten komen met het centercap nog in de normale finish pff ben egt aant twijfelen tussen blauw en wit
en als laatste vind ik dit kleurtje ook nog wel iets hebben: donker bruin.
152gkkn.jpg


2rzff6a.jpg


ps: heb wel een beetje spijt dat ik 17'' heb had graag 18ers gehad dat hij dieper in de kassen lag maarja so be it
 
vind de mini ook wel lekker dik, wordt toch moeilijk om zo 1tje te vertreffen. heeft us bumpers etc... vind dat egt mooi.
maar denk dat ik toch ook voor wit ga gaan hoop dat ik er geen spijt van krijg :mrgreen: en dan lekker zo plat mogelijk en cruisen zeker haha
en hopen dat de zomer er snel aankomt!
 
vind het bruin ook vet, DAM begin ik weer te twijfelen haha, wit springt er meer uit, bruin is wat braver maar ook vet in mijn zicht dan met dezelfde bruine accenten toevoegen tgoh heb nog tijd tot volgende week om te beslissen, alleen weet niet als ze die kleur kunnen poedercoaten.
 
Waar ga je zo laten maken?

Black on black is altijd goed. Enkel velg komt niet tot zijn recht zo.
Wit is knap vind ik, lekker contrast.
Ofwel moet ge 1 van die specialere kleuren nemen, dan hebt ge echt iets unieks.. ;)
Ge moet gewoon doen wat gij het liefste ziet en u het beste bij voelt.. :)

Als ik u was zou ik uwe kop er niet op breken, ge gaat binnenkort toch op 18ers willen gaan rijden Stick Out Tongue
 
Wil je gaan voor flashy of toch meer classy? ;)
Ik zeg dan wit = flashy (zal direct meer aandacht vragen vanwege de felle accenten) en bruin = classy (wat minder opzichtig, maar een heel nette rustige en strakke combi) ;)
Nou moet je zelf kiezen wat je wilt, blijft jouw wagen en ook geld!
Ik persoonlijk vind de rustigere auto's zeer mooi, ikzelf ga dan ook meer kijken naar details die erin zijn gestopt, maargoed dat is gewoon mijn smaak :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!