sidrik :: 2011 Volkswagen polo 6r

hierbij even een foto getrokken met de velgen voor de auto zodat jullie toch een beetje een indruk krijgen.
velgen zijn nu binnen gedaan bij puc polish ;)

2ngh0nd.jpg
 
thx, voor de positieve comments,
inderdaad zijn eta beta's, kleurtje is eens iets anders dan altijd zwart of zilver :)
@hjv haha ze zijn nog niet gemonteerd eh, hebben origineel et 52 en 49, komen adapters tussen van 15mm dus uiteindelijk et 37 en 34 en worden naar 8j gebracht rondom,
dus normaal gezien moet het wel lukken.
 
ben nog steeds aant wachten tot dat de velgen klaar zijn, adapters zijn ondertussen wel al aangekomen.
nu ben ik opzoek naar een zwarte vw logo voor in de gti grill blinkend, niks geplastidipt ofzo echt gespoten/gelakt.
en ben ook opzoek naar een GTI badge, deze wil ik dan veranderen in TDI, had ook al gekeken en geïnformeerd bij de dealer voor een GTD badge van een golf maar zei wisten mij ook niet te vertellen als dat ging passen of niet. weet iemand hier iets meer over?
zelf kost het bij de dealer 22euro voor enkel het GTI teken, sorry maar dat vind ik toch wel te veel voor z'n stom logotje.
 
thx, voor de positieve comments,
inderdaad zijn eta beta's, kleurtje is eens iets anders dan altijd zwart of zilver :)
@hjv haha ze zijn nog niet gemonteerd eh, hebben origineel et 52 en 49, komen adapters tussen van 15mm dus uiteindelijk et 37 en 34 en worden naar 8j gebracht rondom,
dus normaal gezien moet het wel lukken.

Desondanks dat het heel dik gaat zijn, had ik toch voor andere waardes gekozen.
Van voor 7,5 J en ongeveer een ET rond de 35 misschien iets hoger. Van achter 8J en ET 35.
Dan zou het perfect zijn denk ik. Denk dat ge niet laag genoeg gaat kunnen gaan zoals de waardes nu zijn, maar zullen wel zien.
Alleszins dikke thumbs up voor u project man ;)
 
gaat nog wel redelijk gaan ze ;) zijn evenbreed als de nue's en hebben zelfs et 37 vooraan dus komen ze al meer naar binnen.
ben al velgen gaan passen van 7,5 et 35 en dat was het toch nie ze dan vallen ze veel te fel naar binnen vind dat geen mooi zicht, ok je kan alles perfect doen, snel door de bochten etc met 7,5j omdat je toch genoeg speling hebt, maar met z'n velgen rij ik toch niet gelijk ene gek dus heb ze dan liever iets breder uitkomen :)
we zullen zien wat het geeft eh, kan zijn dat ik mis ben, ben even benieuwd als jullie haha
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!