sidrik :: 2011 Volkswagen polo 6r

Leuk dat je nu toch een garage hebt aangemaakt, sid! Big Grin
De DRL's en de BlueVisions heb je al geplaatst, zie ik. Tevreden met het resultaat? Ben benieuwd of je net zo tevreden gaat zijn met de PIAA H7's als ik.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
enkel drl's tot nu toe geplaatst, moet bluevisions ook nog plaatsten maar doe dit wanneer ik de PIAA h7's krijg omdat ik die normaal vandaag of morgen heb, ga geen dubbel werk verrichten ( heb trouwens ook nog eens de griep dus heb niet zo super veel zin om dat 2keer te doen :)
van de drl ledjes ben ik zeer tevreden, nu maar wachten tot de rest binnekomt.
 
ik heb mijn PIAA xtreme white plus h7 lampjes gekocht op deze site Citycartuning, maar nu is het al 10 dagen geleden dat ik het geld heb overgeschreven (bijna €90).
tot nu toe heb ik ze nog altijd niet gekregen, heb 8 euro verzendingskosten betaalt, en zou verstuurd worden via postNL en zou een track en trace code krijgen per mail die ik ook nog niet heb gekregen.
heb ondertussen al 2 mails verstuurd en 2 keer gebeld, maar er neemt steeds niemand op en ze reageren ook niet op mijn mail.
Kent misschien iemand dit bedrijf of heeft iemand hier op het forum er al iets besteld?
groeten sidrik.
 
Sid was het plaatsen van de LEDjes moeilijk? Ga dit ook eens doen een van Dees als het weer wat beter is..
Gewoon plug and play?
ja was erg simpel, had er ook eerst beetje schrik van hoe en wat, ma uiteindelijk is het makkelijk (alles staat ook uitgelegd in vw boekje dat je normaal hebt)
het enige wat ik vervelend vond is dat je het kapje met redelijk wat kracht er moet aftrekken en was bang dat ik misschien iets zou afbreken, maar dat zit gwn nu eenmaal zo vast.
zoals je al zelf zei, is gewoon plug and play. :)
 
even een vraagje voor de belgen op het forum.
Mogen wij onze motor laten chiptunen?
had ergens gelezen in het algemeen Belgisch regelement dat motortuning niet toegestaan is, dus afgekeurd zou worden wanneer men naar de keuring gaat.
 
ik heb nog een vraagje als ik hem misschien morgen al ga verlagen.
waar moet ik op letten om door de keuring te komen?
had al gelezen dat hij minimum 9 cm van de grond moet liggen (incl speling).
is er nog iets waar ik op moet letten?
 
Je moet er op letten dat je attesten goed zijn ingevuld en dat hij uitgelijnd is ivm met de geometriekeuring. Voor de rest voldoende hoog zetten zodat ze daar geen opmerking over maken/ argwaan wekken.
Zo dat gaat snel bij jou ;)
Chippen, dat weet ik eerlijk gezegd niet of dit mag in België. Nu zou ik het niet aangeven aan de verzekering als ik hem laat chippen... Gaat je gewoon veel meer kosten dan ook. (Het is een onopzettelijke risico verzwaring dan) Het is enkel een herprogramatie en is op no Time terug standaard gezet.
Als het niet mogt zouden er ook niet zo veel chiptuners in België zijn he Sidrick! :) ;)
Waar wil je hem laten doen?
 
ik weet nog niet moet nog effe met mijn ouders over praten als ik dat van hun mag doen. als het aan mij lag was het al gedaan.
moet ik me nog maar es goed laten informeren waar ik het het beste laat doen, En moet ook van goede kwaliteit zijn natuurlijk. (heb jij misschien een idee wie dat doet ?)
zijn veel chiptuners, daar ben ik het met je eens, maar er zijn ook genoeg mensen die 1cm van de grond liggen en dat mag ook niet dus wil geen problemen hebben als ik op keuring ga.
en tja gaat redelijk snel, heb geen zin om lang te wachten enz. als ik ergens aan begin moet dat snel gebeuren, maar tevens ook wel goed gedaan zijn :)
 
ja, hier in de buurt weet ik ook niet echt onmiddellijk een goede chiptuner liggen.
maar een 100 km rijden en je hebt er al een paar zeer goede (zelfs internationale bekendheid).

DVX Performance:
DVX Performance // Homepage

BR-Performance:
Home - BR-Performance - Professionele chiptuning

Heinz:
Welcome at Heinz Car performance

zijn er nog wel een paar maar die ontglippen me even :)
nu het is wel een afstand(je) maar zijn echte vakmensen en lees er enkel positieve reacties van...
kijk maar even op hun sites staat ook wat de prijzen zijn dacht ik en welk vermogen ze uit je wagen kunnen halen. :)
Als ik het mag van mijn ouders ga ik het ook daar laten doen.
maar ouders he.. wil em ook verlagen en daar zijn ze ook niet zo voor...
achja we zullen wel zien ;)

greetzzzzz
 
maar ouders he.. wil em ook verlagen en daar zijn ze ook niet zo voor...

ja mocht eerst ook niet verlagen maar uiteindelijk toch wel, ik vind de polo echt extreem hoog liggen daarmee

maar alvast bedankt,
DVX: 75pk-100pk 180Nm-230Nm 450euro
BR: 75pk-95pk 180Nm-220Nm 460euro
laatste gaat niet, die doen geen 1.2 tdi's
nu effe kijken hoe het zit als dit mag, en als het mag van mijn ouders ga ik het zeker overwegen om het te laten doen.
laat maar iets weten als jij het ook gaat doen ofzo goed :)

groetjes
 
Jullie kunnen altijd proberen of een van de tuners instaat voor een 'groepsdeal' dat jullie samen de auto bij hun laten tunen en dan een korting kunnen krijgen bijv ;)
Elke euro is dan mooi meegenomen zou ik zeggen :mrgreen:

BTW de 1.2TDI is nog niet via OBD te tunen, dus ik gok dat ze een box gebruiken, al kan ik daar nergens wat over terug vinden op hun sites :roll:

(heb zelf een box van JD en dat rijdt ook geweldig hoor :mrgreen:)
 
VW  6R  1.2TDI 
z'n box kun je dan zelf eruit nemen en trg zetten of moet er dan steeds iets gebeuren als je die eruit haalt ofzo? zodat je bij de keuring de box zelf kunt verwijderen?
en wat kost z'n box van JD als ik vragen mag? en dat is dan ook voor de 1.2 tdi (geen bluemotion of is daar geen verschil in) beschikbaar?
 
Een nieuwe box zal je 699 ex verzend gaan kosten bij jd zelf, beste is dan om er eentje over te nemen;)
Met rekening heb je gewoon recht op andere software als deze een fout geeft (zoals ik aanvankelijk had).
Enige nadeel voor jouw, JD is nogal een stuk rijden voor als je er heen wilt oid plus telkens verzenden en terug lijkt me ook niet echt prettig qua kosten, maar eens het goed is, rijdt het echt zoals het eigenlijk had gemoeten:mrgreen:

Is dacht ik voor motorcode CFWA staat als het goed is ook op de ecu (onder de motorkap achter je luchtfilter). En om helemaal zeker te zijn kun je evt ook gewoon contact opnemen met de heren van JD;)

De box is er idd zo uit te halen, ik heb het in een minuutje of 5 volledig origineel weer zonder dat je ook maar een vermoeden krijgt dat ze ooit gechipt was Stick Out Tongue
(Stekkertjes los, stekkertjes van de box er tussenuit halen, stekkertjes weer terug en klaar)
Al blijft OBD tuning natuurlijk wel het mooist;)
Kun je echt niet wachten, dan zeg ik box, anders is het echt geduld hebben en wachten op de echte magieBig Grin
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!