sidrik :: 2011 Volkswagen polo 6r

7 et 35 ga wel wa smallekes ogen denk ik, zeker als ik zie naar mijn wintervelgen (17" 7j et 38). Voor een 7j zou ik naar et 30 gaan.
inderdaad gaat smal zijn vanvoor, maar heb dit nodig, vanachter ga ik dan een iets bredere spacer steken. ik had nu een 8j et 34 dus valt 2,25cm meer naar binnen (maar nog steeds even ver vanaf de schokdemper). ik wil terug volledig plat en dan op een 165/35 r18 band. ( i know 0 comfort)
Misschien B66031209?
http://shop.mercedes-benz.com/service-zubehoer-deutschland/vp/AMG-Leichtmetallrad/ANX-B66031209/OfferList
Zie ze alleen niet zo snel in 18 inch..
inderdaad het zijn die velgen maar dan in de maten die ik ze al eens tegen gekomen ben=> 18x7 et 50 (dacht ik) 5x112 dit zijn de originele maten als ik me niet vergis
 
nieuwe velgen zijn besteld, wordt terug een simpele velg, niks speciaals dus. nu had ik een vraagje, de drl lampen passen deze gewoon in de r-line bumper of hebben deze een andere vorm?
 
velgen waren gister aangekomen, meteen toen ik thuis kwam effe naar banden centrale gegaan en bandjes erop laten leggen en heb ze er nu al onder steken.
heb wel alweer een klein putje in de velg puur gewoon door de gootsteen te rijden iets te snel, en de band is zo dun dat hij gewoon de grond raakt
 
het zijn uiteindelijk toch replica's geworden ook al ben ik daar tegen maja, originele velgen in dees maten vindt ge bijna niet. het zijn de velgen van Bm onderdelenshop geworden de urban looks
 
hier al een ftoke van de setup ;)
ouv47l.jpg
 
thx, maar het gaat niet voor lange duur zijn, ga hem wat hoger trg draaien en bredere banden monteren nu ligt er een 165/35 band op alles mooi etc maar praktisch niet mogelijk voor een daily, heb het al in negatieve zin moeten ondervinden, zolang ik alleen in de auto zit geen probleem maar vanaf meerdere personen raakt de velg de grond bij een greppel of iets dergelijks met alle gevolgen vandien al. tja jammer maar ik heb mijn les weer geleerd. ben ook aant overwegen om hem te gaan verkopen heb namelijk men droom auto te koop zien staan alleen het prijskaartje val ik wel beetje van achterover!
grtz sid
 
Zie de foto nu pas en moet zeggen dat het er heel goed uitziet ;) en idd... Polo is een *** auto om plat te leggen. Daarom dat ik ook er niets meer aan uit geef en er gewoon van geniet. Hoop binnen korte termijn ook iets anders te kopen....

Wat is u droom auto dan? Ben benieuwd Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!