Roy78 :: 2002 Volkswagen Polo

Re: Roy's 9N --> Bakkie doen

Velgen in behandeling......
[resize=600:2mbnpohf]https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/422725_329808293728893_126711697371888_963208_1142924550_n.jpg[/resize:2mbnpohf]
ongeveer in t midden liggen mijn Exors :eek:)
 
Re: Roy's 9N --> Bakkie doen

Roy78 zei:
Ja idd, staat bij Puc Polisch op t gezichtenboek.

@PoloTDI : als je op pagina 10 van dit topic kijkt zie je een foto van de velg met de 215 banden.

oke ik weet nog niet wat ik ga doen.. hoever heb jij hem verlaagd? ik had vorige keer dus 7.5 j en iets meer naar buiten met 205 en toen schaafde hij aan. schroefset zit op het laagst

gr
 
Re: Roy's 9N --> Bakkie doen

Hoeveel ik verlaagd heb zou ik niet weten. Heb de wagen zo gekocht. Aangezien de wielkasten mooi opgevuld zijn op deze manier heb ik er niets meer aan gedaan.
Achter kan ie nog wel iets zakken, maar dan gaat ie aanlopen als ik passagiers achter heb.

De velgen hebben idd een aantal behandelingen gehad. De stoeprandschade is al verwijderd. :)
 
Ik heb afgelopen week nog gebeld met Stefan. Hij had een tijdje terug een probleem met bevroren leidingen die hij heeft moeten herstellen. Daarom heeft hij wat vertraging op gelopen. hij verwachtte dat mijn velgen tegen het einde van deze week afwaren.
Ben me nu al ana het bedenken of ik ze meteen omgooi.....of toch nog even wachten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!