Roy78 :: 2002 Volkswagen Polo

Gelukkig was het vanmiddag droog en heb ik me met de velgen geamuseerd. Zie de foto's voor het reslutaat.
Ik ben zeer tevreden!

Helaas kwam ik er tijdens het monteren achter dat er verkeerde banden gemonteerd zijn op de velgen.
Ik had eerst 205x35x17 er op liggen, nu opeens 195x40x17..... Dat moet dus nog gecorrigeerd worden.

Heb er ook nog een foto van de audio bijgedaan.
 

Bijlagen

  • DSC_0166.jpg
    DSC_0166.jpg
    98.4 KB · Weergaven: 69
  • DSC_0196.jpg
    DSC_0196.jpg
    93.3 KB · Weergaven: 69
  • DSC_0213.jpg
    DSC_0213.jpg
    91.6 KB · Weergaven: 67
De tweede foto vind ik zelf ook über. Ik heb pas een SLR gekocht, dus ben nog ana het experimenteren hoe het allemaal werkt.
Idd Maik, je hebt gelijk, ik had iij 215x35x17.
Ik vond de velgen er al vreemd uitzien, ogen kleiner met deze banden. Hopelijk wordt dit ook opgelost.
Nog 1 foto om het af te leren
 

Bijlagen

  • HGV01.jpg
    HGV01.jpg
    95.1 KB · Weergaven: 63
Thanx 4 de positieve reacties!
Gisteren heb ik de nieuwe centrecaps op de velgen gemonteerd. Ziet er een stuk beter uit zo.
Ik heb sinds kort een klei-pakket van Meguiar's gekocht. Als het binnenkort n dag goed weer is in het weekend ga ik de auto met klei behandelen en in de wax zetten.
 
Vandaag heb ik de polo een klei behandeling gegeven. Het ging makkelijker dan ik dacht.
Eerst de auto gewassen, niet droog gemaakt. Vervolgens de quik detailer aanbrengen en dan met de klei over de lak. De detailer zorgt ervoor dat het niet stroef gaat. Daarna het met klei behandelde stuk afgedroogd en zo de hele wagen gedaan. Daarna de Polo in de was gezet.
De details, bumpers e.d. met bumperblack behandeld. Daarna voor het eerst de hoogglans verdichte velgen schoongemaakt. Ook dit ging erg makkelijk.
De Polo staat er nu weer schitterend bij!
 
Vorige week kwam ik er tijdens het autowassen achter dat ik schade heb aan de voorkant. Aan de stootstrip van de bumper heeft waarschijnlijk iemand met een winkelkarretje langsaf geschraapt.
Ik heb geen getuigen en ben er niet voor verzekerd. Volgens mijn assurantieadviseur wordt dit een moeilijke zaak en kan ik geen aanspraak maken op het waarborgfonds.
Iemand tips?
 

Bijlagen

  • DSC_0560.jpg
    DSC_0560.jpg
    86.1 KB · Weergaven: 36
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!