Roy78 :: 2002 Volkswagen Polo

Vandaag getest of mijn audio installatie die ik in mijn 6N had t nog deed. Gelukkig, na 2-3 jaar "stil" gestaan te hebben in de berging functioneerd alles nog prima.
Ik wilde de plus-voedingsdraad trekken vanuit de accu, maar kon geen opening om de kabel door heen te trekken vinden. Ik heb hier op het forum gezocht, maar kan de info na het gebruik van de zoekfunctie niet vinden. Wie kan me helpen?

Helaas nog geen nieuws over de velgen :(
 
Gister met Stefan van PucPolish gebeld. Als het goed is zijn de Exors medio volgende week klaar. Ze waren nu al zo goed al klaar, maar hij was nog niet helemaal tevreden met het eindresultaat, dus gaat hij ze nog nabewerken. Ik ben benieuwd!
 
Inmiddels heb ik de voedingskabel getrokken van de motorruimte naar de kofferbak. Wat n gepriegel. Gelukkig heb ik smallle vingers :eek:)

Gisteren heb ik een half litertje koelvloeistof moeten bijvullen. Is dit normaal?
 
Zo, weer ns n update van mijn kant.
De audio is inmiddels aangesloten, lekkere sound in de Polo.
Mijn pa is bezig met het maken van een dubbele bodem, zodat de subwoofer in de uitspraring van het reservewiel past.

Als alles goed is......krijg ik vandaag (vrijdag 4 mei) mijn velgen terug.

Sinds kort heb ik een Digitale Spiegel Reflexcamera gekocht. Het is een Nikon D3100 geworden. Ik ben nog aan het uitzoeken hoe het allemaal in zijn werk gaat.
Als de velgen erop liggen zal ik nieuwe plaatjes schieten.
 
Nee, daar had ie geen tijd voor helaas, dus heb ik t zelf maar gedaan :eek:)
Stafan rijdt vanavond naar de Wörthersee dus die was druk met zijn dikke golf6 GTI met de Lambo rims in orde te maken.

Inmiddels heb ik de velgen thuis liggen. Het resultaat is schitterend!
Op aanraden van Stefan ben ik meteen doorgereden naar BB-carcare in Zutendaal. Ongeveer 8 km van Lanaken.
Daar heb ik me verder laten informeren over het onderhouden en schoonmaken van de hoogglansverdichte velgen.

Ik ga ze morgen eerst behandelen met Meguiar's Brake Dust Barrier. Dit werkt als een soort van wax op de velgen waardoor de glans er langer opblijft en ze makkelijker schoon te maken zijn. Na deze behandeling zijn ze makkelijk te reinigen met velgen reiniger.
 

Bijlagen

  • DSC_0121.jpg
    DSC_0121.jpg
    93.2 KB · Weergaven: 43
  • DSC_0116.jpg
    DSC_0116.jpg
    93.2 KB · Weergaven: 42
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!