Roy78 :: 2002 Volkswagen Polo

Re: Roy's 9N --> Update Zwart dak en spiegels gewrapped

Ik heb een aantal startmotoren gevonden bij sloopbedrijven, maar weet niet welke ik moet hebben.
Er is een uit 2004, uit een 5 bak 1.2 beschikbaar en een uit 2005 uit een 1.4 beschikbaar. Welke zou ik moeten hebben?
 
Re: Roy's 9N --> Update Zwart dak en spiegels gewrapped

Start motor gekocht op de sloop.
Vorige week is 1 balast van de xenon kapot gegaan.
Vandaag een nieuwe set 6000 k opgehaald bij onze sponsor xenonlamp.nl in Sittard. Ingebouwd en werkt perfect.
Volgende week komt de winterset eronder. Ik heb van een vriend een setje LM velgen 14" gekregen. Daar komen nu de winterbanden op te liggen.
 
Re: Roy's 9N --> Update Zwart dak en spiegels gewrapped

Ik weet nog niet wat ik met de Exors ga doen, ben nog aan het twijfelen.

Gisteren wilde de auto (weer) niet starten. Accu leeg!
Gelukkig ben ik lid van RouteMobiel, en die zijn binnen 30 min ter plaatse.
De medewerker vertelde me dat het door de korte stukken die ik rij kan komen, waardoor de accu zich niet voldoende kan opladen.
Vaak rij ik maar 15 min, en dat 2-3 keer per week. Voor de rest staat de Polo stil. Als ik dan rij staat de radio en de Xenon aan. Er ligt een zwaardere accu in. Kan het dan kloppen dat het door de korte stukken rijden komt?

Bovendien krijg ik steeds vaker een airbagstoringmelding in de boordcomputer. Waardoor kan dit komen?
 
Re: Roy's 9N --> Update Zwart dak en spiegels gewrapped

als je alleen maar korte stukjes rijdt én je hebt een zwaardere accu erin zitten dan heb ik het vermoeden dat je dynamo de accu niet voldoende kan bijladen. Starten kost overigens de meeste capaciteit van de accu, niet je radio en xenon gebruik tijdens het rijden...
 
Re: Roy's 9N --> Update Zwart dak en spiegels gewrapped

Je dynamo kan ook aan het eind van zn leven zijn. Laat even nameten bij de garage hoeveel deze nog bij laad. Of je Accu is gewoon versleten.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!