Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dashboard inleg en luchtroosters uit een GTI
Vette radio (en gave polo)
Welke radio is dit?
Nu dat de nieuwe wielen er op zitten, blijft verlangen natuurlijk het volgende. Nu zit ik er mee dat voor best breed staat er met een gangetje over drempel ik hoor dan toch band op spatbord gaan! nu is mijn vraag eigenlijk stel voor ik verlaag hem met 25/30 zou ze veel verder gaan inveren ook of wordt ze toch wat stugger dus veert eigenlijk tot hoever ze nu ook veert? iemand ervaring?
Ik denk eerder dat je et waarde van de velgen niet klopt.
Ik raak nooit iets, zelfs met de verlanging van 3cm en heeeel veel troep in de achterbak(lees zeer zwaar beladen)
Raakte me banden niets.
Makkelijk op te lossen door er getrokken banden op te leggen, deze lijken nogal veel vlees te hebben.
Als je banden de spatborden raken terwijl je niet verlaagd bent, zijn er twee dingen mogelijk. Of je gaat te hard over een drempel of je schokbrekers zijn aan vervanging toe. Dat laatste denk ik sowieso en het eerste heb je zelf in de hand. De auto nu verlagen zou je band nog eerder het spatbord raken.
Dat zegt niets over je schokbrekers, je kan verkeersdrempels met 120 km/h nemen en elke week je auto wassen/poetsen en polijsten. Ziet alles er op het eerste oog netjes uit, maar de onderkant is meer afgeragt dan de gemiddelde werknemer op de wallen![]()
![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.