Voorstellen Robin Kors

Hey!!
had al post voor tips voor me Polo Match, Maar netjes voor gesteld nog niet.

Ik ben Robin Kors, 25 jaar oud. woonachtig in Warmenhuizen (Noord-Holland).
Ik heb 4 jaar Golf 4 GTI(met 225pk) gehad maar 13 maart afscheid van genomen.
Ik ben 14 maart naar dealer geweest voor te kijken voor Polo, na dat alles voor elkaar was begon de halve lockdown in nederland.
RDW ging dicht voor het keuren van personen autos. shit wat nu...... naja toch gewacht maar.!! vandaag eindelijk de eerste rondjes kunnen rijden in mijn Polo 6r 1.2 tsi Match..Big GrinBig Grin
Was vandaag ook al met vagcom aan spelenBig Grin

Wat wil ik nog gaan veranderen.
- BBS CH006 4x8.5j et35 17 inch(✓)
- Chrome delete
- Verlagen(✓) V-Maxx extreme
- OEM Xenon(✓)
- Dakzwart wrappen
- RCD330 Radio(✓)
- Chippen(✓)

Groetjes Robin
ideeen/tips? geef een brul!

DSC01369.jpg
DSC01411.jpg
DSC01442.jpg


20200417-DSC05411.jpg20200417-DSC05416.jpg20200417-DSC05418.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 90pk 
Welkom Robin. Geen moeite met wennen aan minder vermogen?

Sta er beetje van te kijken hoe snel hij op 100 zit. Tis wat minder leuk! Maar vind nie zo erg. Rij ook in een glasbus dus ben langzaam ook gewend.

Hallo Robin, welkom! Is chippen niet iets? Je bent qua vermogen natuurlijk wel wat meer gewend.

Zit wel in het achterhoofd. Eerst lekker rijden
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
Hebben ze op Ali. Die heeft m'n schoonbroertje ook besteld voor z'n Polo en past perfect + staat erg mooi. Wel goed opletten dat je ze voor het juiste model koopt uiteraard.

Zal eens kijken. Die met de roosters wordt lastig denk ik. Aangezien meeste zwarte allemaal chrome randje heeft ipv ook zwart
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!