Voorstellen Robin Kors

In mijn golf 4 1.8 20vt had ik altijd Castrol Edge 5W40 Turbo Diesel dit was omdat jd voor chippen adviseerde. Zou deze olie ook prima in de 1.2 tsi kunnen?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 90pk 
Advies van andere garage is toch 5w40 voor de ketting is dit beter. Vw hun advies is 5w30. Met 5w40 heeft te ketting het koud wat lekkerder
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 90pk 
5 w 40 ging vroeger in oude diesels.
VW raad aan 5w30 dus persoonlijk zou ik die doen.
Andere olie kan ook wel als er maar vw specificaties op staan + je moet de auto terug zetten naar vaste onderhoudsinterval dus 15000 of 1 jaar

Jd ook even gebeld die zeggen maakt nie veel uit. Alle 2 kan gewoon. En met 40 kan je de ketting misschien minder horen. Verder geen plus of min punten.

15000 doen ik altijd al. Me golf 4 zelfs 10000 olie en filters
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 90pk 
Krijg net een originele rns510 type f aangeboden door oude kennis voor 300,- nu twijfel ik want oem is wel top. Alleen me antenne is alleen radio geen gps. Ook moet ik de Bluetooth module nog. Iemand ervaring die een 210 had en naar 510 gegaan is?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 90pk 
Krijg net een originele rns510 type f aangeboden door oude kennis voor 300,- nu twijfel ik want oem is wel top. Alleen me antenne is alleen radio geen gps. Ook moet ik de Bluetooth module nog. Iemand ervaring die een 210 had en naar 510 gegaan is?
Ik zou persoonlijk de RCD330 halen als ik er een nodig zou hebben.
 
Volkswagen  X  X 
Okay, reden dan? Kwa prijs voor 510 valt mee
RCD ook OEM maar je krijgt er Android Auto, CarPlay, bluetooth en een beter/modernere interface erbij daarnaast heb je voor hetzelfde geld een nieuw systeem ipv een tweedehandse. Op YouTube en op dit forum zijn er veel ervaringen met een RCD330 en kan @dov je ook verder helpen hiermee
 
Volkswagen  X  X 
RCD ook OEM maar je krijgt er Android Auto, CarPlay, bluetooth en een beter/modernere interface erbij daarnaast heb je voor hetzelfde geld een nieuw systeem ipv een tweedehandse. Op YouTube en op dit forum zijn er veel ervaringen met een RCD330 en kan @dov je ook verder helpen hiermee

Okay, ik heb nu een een Android ding. Maar vind toch nie geweldig. Snelheid is ver te zoeken verder werkt prima.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!