Voorstellen Robin Kors

Vandaag de Radio binnen gekregen, zoals altijd heb ik nooit dat het mee zit. Ik heb canbus gestuurde radio continu plus draden bij me radio alleen. morgen even bekijken hoe of wat met schakeldraad maken
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 90pk 
Nu dat de nieuwe wielen er op zitten, blijft verlangen natuurlijk het volgende. Nu zit ik er mee dat voor best breed staat er met een gangetje over drempel ik hoor dan toch band op spatbord gaan! nu is mijn vraag eigenlijk stel voor ik verlaag hem met 25/30 zou ze veel verder gaan inveren ook of wordt ze toch wat stugger dus veert eigenlijk tot hoever ze nu ook veert? iemand ervaring?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 90pk 
Nu dat de nieuwe wielen er op zitten, blijft verlangen natuurlijk het volgende. Nu zit ik er mee dat voor best breed staat er met een gangetje over drempel ik hoor dan toch band op spatbord gaan! nu is mijn vraag eigenlijk stel voor ik verlaag hem met 25/30 zou ze veel verder gaan inveren ook of wordt ze toch wat stugger dus veert eigenlijk tot hoever ze nu ook veert? iemand ervaring?

Als je banden de spatborden raken terwijl je niet verlaagd bent, zijn er twee dingen mogelijk. Of je gaat te hard over een drempel of je schokbrekers zijn aan vervanging toe. Dat laatste denk ik sowieso en het eerste heb je zelf in de hand. De auto nu verlagen zou je band nog eerder het spatbord rakenSchermafbeelding 2020-04-30 om 06.06.24.png.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Makkelijk op te lossen door er getrokken banden op te leggen, deze lijken nogal veel vlees te hebben.
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
Als je banden de spatborden raken terwijl je niet verlaagd bent, zijn er twee dingen mogelijk. Of je gaat te hard over een drempel of je schokbrekers zijn aan vervanging toe. Dat laatste denk ik sowieso en het eerste heb je zelf in de hand. De auto nu verlagen zou je band nog eerder het spatbord rakenSchermafbeelding 2020-04-30 om 06.06.24.png.

hoelang hoort setje dempers mee te gaan? Aan de auto te zien erg netjes mee omgegaan geen schade en krasje te bekennen!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 90pk 
Dat zegt niets over je schokbrekers, je kan verkeersdrempels met 120 km/h nemen en elke week je auto wassen/poetsen en polijsten. Ziet alles er op het eerste oog netjes uit, maar de onderkant is meer afgeragt dan de gemiddelde werknemer op de wallen :mrgreen: :eek:

Daar ga ik nooit achter komen komt uit Duitsland. Maar hard over drempels ga ik niet. Waar ik hem heb horen aanlopen was ook 1x en beste schans!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!