RJPolo :: 2012 Volkswagen Polo 1.2 TDI Bluemotion

Ben benieuwd wat je hiermee bedoelt: de verlichting van de knoppen etc., of de leeslampjes, of ... ?

De verlichting die aangaat bij het open/ontgrendelen van centrale deurvergrendeling. met dank aan SilencerNL word het misschien voor de meeting zondag erin gezet afwachting is natuurlijk of TNT zijn werk wel doet.
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Dan ga je dus wellicht hetzelfde doen als Gewoonjan, begrijp ik? Die heeft alle drie de lampjes in de unit boven de spiegel vervangen door rode. Ziet er in ieder geval apart uit.

Het moet inderdaad je smaak zijn ;)
En bij mij zijn de buislampjes voor achter nog onderweg, dus vandaar dat daar bij mij nou even geen verlichting brand ;)

Plus ik heb geen flauw idee hoe ik bij die lampjes kan komen dus dat wordt nog wat Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Die Dome lights zijn wel leuk maar nee zitten er bij mij niet in.
Ik bedoel de verlichting bij me spiegel.

Ik heb toch maar voor de kleur wit gekozen... Als ik er niet tevreden mee ben kan ik dat altijd nog bekijken.
Hoe ik de verlichting moet vervangen ben ik ook nog niet uit. kan iemand mij daar wat foto's van laten zien??
Verlichting hoop ik vrijdag binnen dus wie weet voor de meeting al klaar...

Ruiten worden vrijdag geblindeerd aan de achterzijde vanaf de B style... kan niet wachten Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Iemand die de codes weet voor deze aanpassingen:

-Sound bij afsluiten en openen van de auto (Geen claxon maar van alarm)
-Inschakelen anti-carjack 15km
-Inschakelen bochtverlichting
-Inschakelen van comming home (mislampen / dimlicht blijven branden na afsluiten van de auto, en gaan aan bij het openen van de auto)
-High way verlichting (inschakelen van verlichting als je boven de 140 rijd)

Deze gegevens heb ik van een andere lijst en is bij de vw golf, audi, seat en skoda vaak wel mogelijk.
Ben benieuwd of dat bij de polo 6R ook kan
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
@Gewoonjan, Helaas niemand in de buurt hier in Brabant...

Vandaag worden me achterruiten geblindeerd 65%...

En waarschijnlijk komt de verlichting binnen...als TNT het een keer wel goed doet?!
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Zo de achterruiten zijn geblindeerd 65%

rjpolo-albums-my-new-polo-picture656-img-1174.jpg


En de led lampen zijn binnen nu hopen morgen middag droog blijft voor ze te monteren

rjpolo-albums-my-new-polo-picture655-img-1175.JPG
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Moet ik nog even snel een how to schrijven voor de achterunit van de interieur verlichting?
Of kom je er wel uit als ik zeg dat er aan elke lengte kant 2 klemmetjes zitten op 1 derde van de breedte rand;)
Kun je met een platte schroevendraaier wel los krijgen ;)

Maar ben benieuwd naar t totaal beeld!Big Grin
 
VW  6R  1.2TDI 
Zo weer terug van weg geweest... de verlichting zit erin echt super die handleiding... montage tijd 10 min
Nu alleen nog de binnenverlichting... + kentekenverlichting..

Iemand daar een handleiding al van???

btw hier een foto's
rjpolo-albums-my-new-polo-picture669-img-1184.jpg

rjpolo-albums-my-new-polo-picture670-img-1185.jpg

rjpolo-albums-my-new-polo-picture671-img-1186.jpg
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Kentekenverlichting valt er zowat uit als je er naar kijkt, dat is echt heel gemakkelijk, wijst zich vanzelf als je er even naar kijkt ;)
En anders staat t ook in je boekje ;)
Is echt heel simpel, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Hey Jan, ik heb het al voor elkaar kenteken was wel erg makkelijk alleen uitkijken dat die connector niet je bumper in schiet.
Van de binnenverlichting kan ik nou een how to do maken heb foto's gemaakt van alles..
Eigenlijk valt het allemaal wel mee en het is zo gedaan je moet alleen niet denken dat je zo alles kapot maakt en goed kijken voor clips.
Heb trouwens ook even de kofferbak verlichting veranderd in led...


Maar het is helaas niet allemaal gelukt toen ik de achter-unit eruit had zag ik dat er buislampjes in zitten dus... dat word bestellen..
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!