RJPolo :: 2012 Volkswagen Polo 1.2 TDI Bluemotion

Bij deze mijn volkswagen polo
TDI Comfortline 2008 (Diesel)

Uitrusting:
Airconditioning, Boordcomputer, Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, Alarm, Elektrisch bedienbare & Verwarmbaar buitenspiegels, Elektrisch bedienbare ramen, Warmte weerend glas, Metallic lak, Cruise Control, Stuurbekrachtiging, Antiblokkeersysteem, Achterbank neerklapbaar, Bumpers in carrosseriekleur, Reservewiel, Stoelen in hoogte verstelbaar, Airbags, Buitenspiegels in carrosseriekleur, Stoffen bekleding, Roetfilter, Elektronische remkrachtverdeling, Remindicator, Achterbank neerklapbaar in ongelijke delen en voorzien van armsteun en hoofdsteunen & Radio Cd-speler....

Planning:

V Radio vernieuwen (pioneer zit er nu in volgens mij uit het jaar 2000)
V Velgjes eronder
V Trekhaak eronder
X Mislampen (Vervalt)
V Speakers inbouwen in achterdeuren
V Handfree mic installeren
V Dagrijverlichting toepassen
V Trommelrem zwart spuiten achter
V Remklauw zwart spuiten voor
V GTI gril monteren
V Schakelaar voor dagrijverlichting toegepast
V Schakelaar voorbereid voor voet verlichting
V Led verlichting stads verlichting
V Voetverlichting
V Led kofferbak verlichting
V Xenon verlichting (1 Lamp defect Wachtend op nieuw)
? Automatten halen
? Ruiten blinderen 60% achter
? Bumperfront Zwart mat / Zwart Glans Wrappen
? Achterdemper vervangen voor subtiel geluidje

Nog niet uit:

? Bumperbeschermer kofferbak
? Bezoekje brengen aan tuning bedrijf..
? GTI pook
? GTI handrem
? GTI Stuur
? GTI middenconsole
? GTI luchtroosters

V = done..
Check voor foto's:

Fotoalbum, Gratis Online! Jouw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!

Rest zit ik nog even te kijken...
Met andere woorden nog genoeg te doen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: My RJPolo

Nee nog niet.. zat wel te denken dat ik ze niet in een andere kleur pak dan dat de auto is want volgens mij staat dat niet mooi.
zoiezo qua maat boven de 15inch ligt nu standaard 15 op met wieldoppen en ziet er gewoon niet uit.
Ken iemand die een velg bedrijfje heeft dus ga daar wel een leuke set uitzoeken.
Komt helemaal goed ;)
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: My RJPolo

Nieuwe update:

Nieuwe velgen eronder gedaan dit weekend en de trekhaak.

Foto-KJZXOWA6-D.jpg

Foto-ZI3XXX7S-D.jpg

Foto-HDPETXOI-D.jpg
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: My RJPolo * NIEUWE UPDATE*

Was zeker te doen ben ongeveer 2 uurtjes bezig geweest.. maar heb het bij me vorige polo6n2 ook gedaan en het is bijna altijd het zelfde... originele kabelboom gebruikt voor het makkelijk aansluiten bij de achterlichten. Big Grin
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: My RJPolo * NIEUWE UPDATE*

@Starsky Klopt is geen afneembare trekhaak.. Omdat mensen nu wel normaal achter me parkeren en niet meteen tegen de bumper aanzitten wat bij me vorige auto het geval was… En zelf ook geen zin om telkens dat ding erop te zetten word namelijk toch wel vaak gebruikt.
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!