RJPolo :: 2012 Volkswagen Polo 1.2 TDI Bluemotion

Re: My RJPolo *Vraag Middenconsole & Roosters*

Even me velgen laten uitbalanceren en dan aan het werk.. Heb toch maar besloten om de trommelrem en de remklauw zwart te gaan maken ene rood en ander zwart leek me niks.. Foto's volgen vandaag of morgen Big Grin
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: My RJPolo

Foto-AFZILEPP-D.jpg

Auto goed afplakken ivm spuitnevel
Foto-63TR8QUZ-D.jpg

Naaf afplakken + bouten indraaien en afplakken
Foto-OATDCJJ8-D.jpg

Afborstelen met staalborstel en goed ontvetten
Foto-UWSBKQXD-D.jpg

Spuiten met zwart mat hittebestendige lak
Foto-GRASR83J-D.jpg

Goed laten drogen na 5e laag
Foto-KUWL6HNQ-D.jpg

Eind resultaat....
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: My RJPolo

Smartie86 zei:
Ziet er good uit dude!!! ;)
Met welk materiaal en hoe ben je te werk gegaan ivm het afplakken?? Netjes gedaan..

Grtz

Je kan het beste op de eerste pagina kijken daar staat een link naar mijn album.nl
Daar kun je alle foto's terug vinden met hoe en wat...
Handleiding zou ik je graag willen geven... helaas heb ik die niet... Starsky???
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: My RJPolo *Nieuwe update*

Btw heb vlug gekeken en de foto's zijn duidelijk ;)
Nu vroeg ik mij juist af met wat je de wagen hebt afge..plakt (hoes) en waar je zoiets haalt.. Beter dan alles met kranten af te plakken..

Grtz

Edit: hoelang heeft de hele klus gekost (reinigen, afplakken spuiten, drogen) en hoelang heb ja laten drogen voor je gereden hebt (op zwart is dit mss minder erg)?? Gewoon omdat ik binnekort alles in 1 keer op de brug ga doen en om ongeveer het tijdsschema te weten..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!