RJPolo :: 2012 Volkswagen Polo 1.2 TDI Bluemotion

Re: My RJPolo * NIEUWE UPDATE*

Gewoon te halen in de bouwmarkt neem ik aan...
Wat is de reden dat jij de buitenkant van de trommel hebt verwijderd voor het spuiten??
Ivm spuitnevel op je autolak ofzo?
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: My RJPolo * NIEUWE UPDATE*

Buitenkant van de trommel?????? Dat is de trommel hoor Stick Out Tongue hetgeen wat op je auto achterblijft zijn de remschoentjes met mechanisme. Het geheel wordt de trommelrem genoemd ;)

Maar als je m demonteerd. Kun je mooier spuiten en hoef je niet zo heel goed op te letten dat je niet perongeluk op je lak spuit.
 
Re: My RJPolo * NIEUWE UPDATE*

Haha ja bas zo bedoel ik het ook ;)
Zal van het weekend eens kijken of het weer het toe laat....
Word dus bij mij mat zwart..
Remklauwen voor lijkt me ook wel leuk om te doen... maar ga nu maar eerst die lelijke trommelrem Stick Out Tongue netter maken
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: My RJPolo * NIEUWE UPDATE*

@ starsky, Thnx...

Zaterdag is het zover en ga ik de volgende dingen doen:

-Inbouwen van externe headsfree microfoon op de radio aan sluiten en wegwerken van bedrading.
-Trommelrem zwartspuiten achter.
-Remklauw roodspuiten voor.
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: My RJPolo

Weet iemand waar ik aan het luchtroosters links/recht en middenconsole kan komen van de polo9n GTI?

Of kan ik dit beter schuren en zilverspuiten met metallic zilvere lak?

Hier een foto toegevoegd van de GTI
2006-volkswagen-polo-gti_460x0w.jpg
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: My RJPolo *Vraag Middenconsole & Roosters*

Aangezien je je auto bij vd Udenhout hebt gehaald zul je wel in de buurt van waalwijk komen.
Ik heb bij Jero Design m'n grill + motorkap laten wrappen. voor het resultaat moet je maar bij mn foto's kijken.
Zeker een aanrader om het daar te laten doen.
succes ermee
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!