RJPolo :: 2012 Volkswagen Polo 1.2 TDI Bluemotion

Ghehe jep ;)
De achterunit is zo'n 38 mm volgens mij, maar ziet er waarschijnlijk super uit nu of niet?Big Grin

En de how to's zijn nooit verkeerd, heb zelf ook foto's gemaakt voor de achterunit, maar nog geen zin gehadmom t even samen te voegen in een how to ;)
Dus jij mag t zeker ook wel doen hoor! Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Haha. heb er al wel veel aan gehad ziet er zeker vet uit en plaats zo de foto's Big Grin

De achterunit heb ik trouwens nog niet kunnen doen had de lampjes niet :(:(:(:(
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Haha beter dan dat achter sterker is qua verlichting zoals ik nu heb :lol:
Maar ik heb al een setje highpowerleds besteld, dus hoop dat dat voldoende is Stick Out Tongue

Ben wel benieuwd hoe t er bij jou uitziet!:)
Welke kleur was het nou eigk geworden? ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
rjpolo-albums-my-new-polo-picture681-binnenunit-led.JPG

Dit is hem dan geworden Big Grin alleen de achter-unit nog maar wie weet kan ik die morgen doen op de meeting....
Highpowerleds voor je binnenverlichting??? dat is volgens mij een zee van licht...

en de foto van de achterbak verlichting
rjpolo-albums-my-new-polo-picture680-kofferbakverlichting-led.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Ziet er goed uit!Big Grin
En qua kofferbak verlichting zitten we denk ik t zelfde, heb daar ook een wit ledje is zitten, is bij mij alleen een gedegradeerd stadslicht ledje van 9 smd van de vorige batch ;)

Haha ben benieuwd t is 1 watt per led en er komen 2 in de voor unit ;)
Heb achter namelijk 12 ledjes per buislampje dus dat is erg fell, zelfs in rood :lol:
Had mij daarop verkeken dus vandaar de highpower oplossing ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Nu ben ik wel benieuwd naar jouw verlichting als je die binnen hebt.

Morgen maar eens op de meeting kijken of iemand van die buis leds heeft daar...
De led verlichting voor me koplamp heb ik ook al... Alleen nu nog even sparen voor de xenon-verlichting.

Als het donker is eens een foto maken van me verlichting nu.... ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat er nu uit ziet...
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Binnenkort nog even me binnenverlichting achter kleuren in wit... helaas zijn het buislampjes die ik niet had in de kleur 6000K..

Verlichting van de kentekenplaat is ook al aangepast.. stukken beter Big Grin
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Zo nog even voor me vakantie de
Gasdruckfederx2_NEU.jpg
besteld.. zou ze vandaag al kunnen ontvangen..Big Grin
De puffers ook al opgehaald bij de VW dealer...

Op naar een automatische Achterklep
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Helaas had ik de spullen niet voor me vakantie binnen. Maar ik heb ze eindelijk alleen vraag ik me wel af of de veer in de puffer niet de zwak is en me achterklep heeft een te grote spleet... Iemand tips?

het lijkt erop de de puffers te lang zijn en niet genoeg weerstand bieden om de achterklep een zetje te geven...
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!