RJPolo :: 2012 Volkswagen Polo 1.2 TDI Bluemotion

Re: My RJPolo *Mening gevraagd Wrappen*

Roy78 zei:
Ik vind het veel geld. Als ik het vergelijk met mijn dak en spiegels waar ik € 180,- voor betaald heb. Dan ben je duur af met zo'n klein stukje folie. Qua moeilijkheidsgraad lijkt het me lastiger om spiegels te wrappen dan een grille.

Het gaat om uren he, niet om moeilijkheidsgraad haha
 
Je zult nu je nieuwe Polo BM binnen hebben.
Wens je daarom alvast heel veel rij plezier toe.

Bijna WillemF, nog even 3 uur wachten en dan ga ik hem halen! Zal het weekend eens kijken of ik me garage kan verbouwen en al wat foto's erop kan zetten.
Zolang het droog is ga ik wel een plekje opzoeken om wat foto's te schieten met me iphone dan wel maja beter iets dan niets ;)
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Erg goede kleurkeuze, RJPolo. De kleur die in de folders staat, is toch niet helemaal correct. Toen ik, bij de laatste meeting, het meesterwerk van WICDiensten in de zon zag staan sprankelen.. man.. daar werd ik eigenlijk wel een beetje hebberig van, ghehe. Heel erg gaaf.
 
Thnx allemaal, dit is wat anders dan de silver polo9n3 die ik laatst bij me had op de meeting...

@Houz74, Ja ga zoiezo wat doen aan de verlichting..

Wil alle verlichting voor veranderen naar wit licht, 6000K dus ook xenon inbouwen.
Maar dat komt zoiezo wat later moet eerst even weer wat sparen ;) Porto aardig leeg mbt de opties.

Vrijdag me achterruiten blinderen naar 65% en dan is het even klaar na de meeting ga ik weer verder..
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!