Remschijven en blokken

Mijn 1.6 TDI, 105pk uit 2011, heeft 288mm aan de voorzijde.

Remschijven- en blokken zijn één van de weinige onderdelen die ik niet via de dealer haal. Ze vragen daar voor die onderdelen echt veel te veel geld voor. Heb nu TRW remschijven-en blokken gemonteerd, dit schijnt exact hetzelfde te zijn als origineel.

Kort hiervoor had ik alles Brembo. Dat heeft niet lang overleeft wat een troep was dat. Binnen de kortste keren trillen en krom. Af laten draaien en het was zo weer terug. Nu nergens meer last van. Bij mijn vorige auto’s ook altijd brembo gehad en nooit iets mee gehad.
 
Even afstoffen hierzo…

Klopt het dat TRW geen 232mm heeft maar alleen 230mm?

En jullie ervaringen qua remstof van de ‘normale’ Zimmerman schijven, is dat minder dan TRW?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!