POLO MK6 2018 HIGHLINE R-lINE - LEVERTIJD ???

Toch wel raar dat ze weer terug zijn gestapt op de riem terwijl andere merken de distrubitie ketting wel goed voor elkaar hebben. Zoals ford toyota kia.
Volgensmij zijn er nog meer merken die gebruik maken van een ketting
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Van de nieuwe R-Line eigenaren zie ook niemand met een R-Line interieur.

Very strange

Het R-line exterieur kun je afzonderlijk bestellen van het R-line interieur. Verder was het aantal maanden onbekend wat de levertijden zouden zijn voor als je voor het R-line spul zou kiezen.

R-line interieur is overigens pas vanaf februari beschikbaar in de configurator. Terwijl de nu geleverde Polo's veel eerder zijn besteld. Genoeg redenen dus waarom er nog geen Polo te zien is met R-line interieur.
 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Het R-line exterieur kun je afzonderlijk bestellen van het R-line interieur. Verder was het aantal maanden onbekend wat de levertijden zouden zijn voor als je voor het R-line spul zou kiezen.

R-line interieur is overigens pas vanaf februari beschikbaar in de configurator. Terwijl de nu geleverde Polo's veel eerder zijn besteld. Genoeg redenen dus waarom er nog geen Polo te zien is met R-line interieur.

Ik heb het over de dieselversie.

Daar kun je geen R-Line interieur op krijgen volgens de configurator.

Alleen het R-line exterieur.
 
Ik heb op de VW configurator gekeken maar ik kan nergens een R-Line interieurpakket aanvinken.

Bestaat dit wel op de nieuwe Polo?

Lijkt me sterk dat dit niet mogelijk is.

Van de nieuwe R-Line eigenaren zie ook niemand met een R-Line interieur.

Very strange

Ik heb ook het rline interieur kan wel eventjes foto’s maken
 
VW  Polo MK6, Transporter T5 2011  1.0 TSI 115pk hand 
Is er al iemand die de aluminium r-line instaplijsten nageleverd heeft gekregen, ik zit er al sinds eind maart op te wachten.
Zijn besteld volgens de garage maar kon volgens hun wel lang duren ….:(
 
Volkswagen  Polo AW  1.6 TDI 
Momenteel ben ik me ook aan het orienteren om een Polo te gaan rijden (via zakelijke lease). Komende donderdag weer naar de dealer/LM om wat offertes te maken, hoop dan in het weekend een keuze te kunnen maken welke uitrusting in kies. De vermoedelijke opties worden alsvolgt:
  • Highline 115PK DSG
  • R-line exterieur
  • Executive pakket
  • Advance pakket
  • Licht en zicht pakket
  • Sportonderstel
  • Active Info Display
  • PDC
  • Spiegelpakket
  • XDS
  • Winter pakket
En dan gaan we kijken waar we op uit komen met de volgende extra opties:
  • Keyless Entry
  • Achteruitrijcamera
  • Spiegel pakket
Kleur word hoogstwaarschijnlijk Ivory Silver, White Silver of Black Pearl, hoop dat ze deze kleuren bij de dealer hebben staan. Velgen worden de Pamplona Black of Brescia.

Ik heb een kleine hoop dat alles nog rond kan worden gemaakt voor het hele WLTP verhaal, maar ik ben er bang voor.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Kleur word hoogstwaarschijnlijk Ivory Silver, White Silver of Black Pearl, hoop dat ze deze kleuren bij de dealer hebben staan.

Hallo Tom, welkom hier. Heb je Reflex Silver ook overwogen? Ik dacht dat die kleur heel dicht tegen White Silver aanlag, tot ik bij de dealer de twee verschillende zilveren Polo's naast elkaar zag staan. Verder heb je een mooie auto samengesteld! Succes met de onderhandelingen.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
Hallo Tom, welkom hier. Heb je Reflex Silver ook overwogen? Ik dacht dat die kleur heel dicht tegen White Silver aanlag, tot ik bij de dealer de twee verschillende zilveren Polo's naast elkaar zag staan. Verder heb je een mooie auto samengesteld! Succes met de onderhandelingen.

Bedankt. Reflex Silver kan ook (en volgens het lease regelement Reef Blue ook). Ik heb een Golf en een T-Roc gezien in White Silver, maar op die auto's vond ik de kleur niet echt mooi. Ik zal hier laten weten wat het definitief is geworden.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115PK DSG 
Benieuwd welke kleur het gaat worden. Ik ben op Reflex Silver uitgekomen, omdat ik White Silver een beetje bleekjes vond. Maar het is uiteindelijk een kwestie van smaak. Probeer de achteruitrij-camera door de onderhandelingen heen te slepen, want die geeft een helder beeld en is een fijne hulp.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!