POLO MK6 2018 HIGHLINE R-lINE - LEVERTIJD ???

Heb ook vandaag de leds er in gezet.
Mooi wit licht, zelfde tint als het dim/grootlicht.
Zo te zien geven ze ook meer licht, weet nog niet of ze verder schijnen, maar in ieder geval veel helderder.
Het verschil tussen halogeen en Led is wel duidelijk.

IMG_0651.jpg

Het ziet er ook een stuk strakker uit, bij de transporter heb ik ook full led van Xenonlamp.nl maar het mistlicht in led is wat minder sterk dan het halogeen, maar dat kan ook zijn omdat er een zwakker lampje in zit denk ik.

Is het trouwens plug and play of moet er een weerstand tussen?
 
VW  Polo MK6, Transporter T5 2011  1.0 TSI 115pk hand 
  • Leuk
Waarderingen: BilalT
Het ziet er ook een stuk strakker uit, bij de transporter heb ik ook full led van Xenonlamp.nl maar het mistlicht in led is wat minder sterk dan het halogeen, maar dat kan ook zijn omdat er een zwakker lampje in zit denk ik.

Is het trouwens plug and play of moet er een weerstand tussen?

Ik dacht dat het plug and play was,want dat stond op de site van xenonlamp.nl.... maar vanmorgen geen problemen, en vanmiddag melding op dashboard linker mistlamp defect, en even later rechter mistlamp defect :-( (lampen doen het gewoon)
Dus toch maar even een weerstandkabeltje bestellen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.6 TDI 
Volkswagen  Polo AW GTi Miltek  2.0Tsi 
Ik dacht dat het plug and play was,want dat stond op de site van xenonlamp.nl.... maar vanmorgen geen problemen, en vanmiddag melding op dashboard linker mistlamp defect, en even later rechter mistlamp defect :-( (lampen doen het gewoon)
Dus toch maar even een weerstandkabeltje bestellen.


Als je de weerstand ertussen zet, laat deze niet zomaar ergens hangen. Had dit bij mijn caddy gedaan en mijn bumper had ineens een ingebouwde weerstand haha. Als het goed is Kun je hem vastzetten aan de ophanging van de radiateur.
 
VW  Polo MK6, Transporter T5 2011  1.0 TSI 115pk hand 
Er zit maar een heel kort kabeltje aan, en het is een holle ruimte waar de lamp inzit, heb hem gewoon met ducktape aan de binnenkant geplakt.
Opzich idd jammer dat het geen plug & play is
 
Volkswagen  Polo AW GTi Miltek  2.0Tsi 
Er zit maar een heel kort kabeltje aan, en het is een holle ruimte waar de lamp inzit, heb hem gewoon met ducktape aan de binnenkant geplakt.
Opzich idd jammer dat het geen plug & play is

Klopt is maar een kort kabeltje (zelfde besteld als jij)
Heb de weerstand met dubbelzijdig plakband op het onderste zwarte deel van de bumper geplakt.
Storing meldingen zijn weg :)
 
Volkswagen  Polo AW  1.6 TDI 
Nog even geduld… 1 september 2017 besteld! Nu 9 april schijnt hij binnen 14 dagen op de oprit te staan.

vw-polo-rline-white-silver-18brescia.jpg

Polo 6s Highline - 115 PK - DSG
White Silver
Executive pakket
Advance pakket
DAB
Alarm
Discover Media
Car-Net
65% getint glas
Panoramadak
Led pakket
Spiegelpakket
Keyless acces
Active info display
Achteruitrijcamera
Licht en Zichtpakket
Side assist
R-Line exterieur
Park assist
Sportonderstel
Style pakket
18” Brescia (inruil 16”)
Wow
Ziet er vet uit. Welk vermogen dat ze nu al uit zo een kleine motor kunnen halen.
Veel succes
 
Vw polo  6c  1.2 tsi 130pk 
  • Leuk
Waarderingen: Polo6s
Ik heb sinds deze week mijn Polo 115pk R-line met LED lampen.
Leaving home werkt naar behoren alleen lijkt Coming Home niet te werken. Heeft iemand anders ook dit probleem ?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 140pk 
Welke lampen hebben jullie besteld ?

Ik heb bericht gehad dat mijn auto week 21 in productie gaat. Wat jullie ervaringen hoe lang het dan nog duurt voordat deze bij de dealer is?

Bij mij duurde het een week dit is afhankelijk van het transport naar de dealer.

Ik heb sinds deze week mijn Polo 115pk R-line met LED lampen.
Leaving home werkt naar behoren alleen lijkt Coming Home niet te werken. Heeft iemand anders ook dit probleem ?

Coming home Kun je handmatig activeren door even grootlicht aan te tikken en dan pas de deur open te maken. Via de vagcom Kun je instellen dat ie automatisch aangaat. Denk dat er wel ergens hier een topic is met leden die een up-to-date vagcom hebben. Succes ermee
 
VW  Polo MK6, Transporter T5 2011  1.0 TSI 115pk hand 
Vandaag het telefoontje gekregen, hij is er! Mag m volgende week dinsdag gaan ophalen :)


Krijg de filmpjes niet geüpload helaas. Volgende week het volledige beeldmateriaal!


Schitterende Polo @Sach! Veel veilige kilometers!
 
Volkswagen  Polo 6s - Highline  1.0 - 115 PK - DSG7 
  • Leuk
Waarderingen: Sach
Heb ook vandaag de leds er in gezet.
Mooi wit licht, zelfde tint als het dim/grootlicht.
Zo te zien geven ze ook meer licht, weet nog niet of ze verder schijnen, maar in ieder geval veel helderder.
Het verschil tussen halogeen en Led is wel duidelijk.

IMG_0651.jpg
Beste Mischa
Zou je aan kunnen geven bij wie ik moet bestellen met bestelnummers wat ik nodig heb om mijn lampen aan te passen?
Ook begrijp ik dat er iets van een kabel/weerstand tussen moet ? zou je dit aan willen geven ?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
Thanks gevonden Ron
Alleen vreemd er staat met halogeen fitting is de tussenkabel dan wel de juiste aansluiting.?

Het plaatje op de site van xenonlamp.nl klopt niet, was zelf ook al bang dat het weer prutsen met kroonsteentjes zou worden, maar er zitten gewoon H8 connectors aan de kabels. Is dus echt plug & play :) ff de weerstand met dubbelzijdig plakband op de onder(binnen)kant van de bumper plakken, connectors aansluiten en klaar !!
 
Volkswagen  Polo AW  1.6 TDI 
Weet iemand of het mogelijk is om de antenne van de Golf te monteren ? Of een soort "haaienvin" zoals bij BMW ?
De standaard antenne gaat me een beetje tegenstaan :)
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 140pk 
Even een ander vraagje van mij, gewoon vanuit nieuwsgierigheid.
Heeft de nieuwe polo aw een distrubitieketting of een distrubitieriem?
Aangezien er al een aantal mensen hier hun nieuwe polo aw hebben ontvangen kan iemand daar vast wel een antwoord op geven.
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!