POLO MK6 2018 HIGHLINE R-lINE - LEVERTIJD ???

Beste

Ik heb via autobandenmarkt een reservewiel gekocht en de krik etc. (Dus het hele reserve gedeelde via een site voor sloop onderdelen een compleet setje gekocht het wiel + nieuwe band koste +/- €110.= En het reserve setje waar de krik wielmoer.sleutel etc €65,= betaald

Gr Ron
 
Volkswagen  Polo Highline  TSI 1,0 DSG 7 
Mooie auto @Betulus . Zilver blijft een mooie kleur. Da's dan snel gegaan.

Toen ik half januari mijn Polo ging bestellen, kreeg ik de voorspelling mee dat de auto zou worden afgeleverd in week 18. Tot mijn vreugde lijkt dat ook te gaan lukken, want ik heb net bericht gehad dat mijn Polo bij de dealer is gearriveerd. Hoera! Eind volgende week ga ik hem ophalen, dus alles bij elkaar net geen vier maanden in de wachtkamer gezeten. Hier twee foto's van kort na de aankomst.



 
Volkswagen  Polo 6s - Highline  1.0 - 115 PK - DSG7 
  • Leuk
Waarderingen: Betulus
De gele mistlampen/bochten verlichting aangepast naar Led.
Auto is volledig led behalve die 2 lampjea, raar....

Zo, niet goed gekeken. Ziet er goed uit. Was het inbouwen makkelijk te doen? Heb je ook een foto hoe ze eruit zien als ze niet branden? Niet alles is LED. De achterlichten zijn niet volledig led (achteruitrijlampen geen LED?). Kofferbakverlichting ook niet, geloof ik.

Na een week Polo rijden niets meer dan lof.

Pluspunten
- Zeer goede afwerking. Kan geen slechte dingen vinden.
- Zeer goed comfort (ook met sportonderstel en 18").
- Overzichtelijk.
- Goede LED verlichting.
- Geen rammeltjes.
- Navi werkt echt snel, zonder handleiding te gebruiken.
- Standaard speakers klinken beter dan verwacht.

Minpunten
- De armleuning is niet in verschillende standen te zetten. Alleen uitschuifbaar.
- Het design van het kaartmateriaal oogt redelijk oubollig t.o.v. Apple Kaarten of Google maps.
- Het Start/Stop systeem is zeer gevoelig t.o.v. de S3. Weet niet of wellicht de drukgevoeligheid aan te passen is?
- Dakantenne had wellicht ook een 'vin' kunnen zijn.
- Deurpanelen mogen voor de looks wel een lapje stof krijgen.
- Jammer dat met LED koplampen de dagrij verlichting in de bumper en voor de nep inzit.
- Stok onder de motorkap anno 2018.

CarPlay
Had gedacht dat er meer app's gebruikt konden worden. Zoals Flitsmeister, maar blijkbaar hebben ze nog geen goedkeuring van Apple.
 
Volkswagen  Polo 6s - Highline  1.0 - 115 PK - DSG7 
Zo, niet goed gekeken. Ziet er goed uit. Was het inbouwen makkelijk te doen? Heb je ook een foto hoe ze eruit zien als ze niet branden? Niet alles is LED. De achterlichten zijn niet volledig led (achteruitrijlampen geen LED?). Kofferbakverlichting ook niet, geloof ik.

Na een week Polo rijden niets meer dan lof.

Pluspunten
- Zeer goede afwerking. Kan geen slechte dingen vinden.
- Zeer goed comfort (ook met sportonderstel en 18").
- Overzichtelijk.
- Goede LED verlichting.
- Geen rammeltjes.
- Navi werkt echt snel, zonder handleiding te gebruiken.
- Standaard speakers klinken beter dan verwacht.

Minpunten
- De armleuning is niet in verschillende standen te zetten. Alleen uitschuifbaar.
- Het design van het kaartmateriaal oogt redelijk oubollig t.o.v. Apple Kaarten of Google maps.
- Het Start/Stop systeem is zeer gevoelig t.o.v. de S3. Weet niet of wellicht de drukgevoeligheid aan te passen is?
- Dakantenne had wellicht ook een 'vin' kunnen zijn.
- Deurpanelen mogen voor de looks wel een lapje stof krijgen.
- Jammer dat met LED koplampen de dagrij verlichting in de bumper en voor de nep inzit.
- Stok onder de motorkap anno 2018.

CarPlay
Had gedacht dat er meer app's gebruikt konden worden. Zoals Flitsmeister, maar blijkbaar hebben ze nog geen goedkeuring van Apple.

In je wielkast zit een ronde deksel, 1 slagje draaien en hij is er af, kan je gelijk bij die mistlamp, werkelijk 1 minuut werk om die te vervangen voor led.

-armsteum idd een gemiste kans, net als de antenne en de ouderwetse handrem, elecktronische meer van deze tijd
 
Volkswagen  Polo AW GTi Miltek  2.0Tsi 
  • Leuk
Waarderingen: Polo6s
VW  Polo MK6, Transporter T5 2011  1.0 TSI 115pk hand 
Vandaag het telefoontje gekregen, hij is er! Mag m volgende week dinsdag gaan ophalen :)


Krijg de filmpjes niet geüpload helaas. Volgende week het volledige beeldmateriaal!


Mooi man veel plezier er mee!! Je had hem in november besteld toch als ik mij niet vergis....
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line  1.0 TSI 95pk —> stage 1 + VAGTechniek 148PK 
  • Leuk
Waarderingen: Sach
Ja klopt dus dik half jaar moeten wachten. Meteen gekeken of sport select erop zat en gelukkig zat het erop!

Ik heb ‘m eind december besteld en hij word tot nu toe week 24 (11t/m15juni) verwacht voor leveren.. hoop ook dat ik het sport onderstel heb!!
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line  1.0 TSI 95pk —> stage 1 + VAGTechniek 148PK 
Ik heb ‘m eind december besteld en hij word tot nu toe week 24 (11t/m15juni) verwacht voor leveren.. hoop ook dat ik het sport onderstel heb!!
Ik meen hier gelezen te hebben dat ie vanaf december sowieso met sport select werd geleverd de Highline
 
VW  Polo MK6, Transporter T5 2011  1.0 TSI 115pk hand 
Hoe bevallen de mist ledjes? Enig praktisch verschil met de halogeen?

Heb ook vandaag de leds er in gezet.
Mooi wit licht, zelfde tint als het dim/grootlicht.
Zo te zien geven ze ook meer licht, weet nog niet of ze verder schijnen, maar in ieder geval veel helderder.
Het verschil tussen halogeen en Led is wel duidelijk.

IMG_0651.jpg
 
Volkswagen  Polo AW  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!