POLO MK6 2018 HIGHLINE R-lINE - LEVERTIJD ???

Momenteel ben ik me ook aan het orienteren om een Polo te gaan rijden (via zakelijke lease). Komende donderdag weer naar de dealer/LM om wat offertes te maken, hoop dan in het weekend een keuze te kunnen maken welke uitrusting in kies. De vermoedelijke opties worden alsvolgt:
  • Highline 115PK DSG
  • R-line exterieur
  • Executive pakket
  • Advance pakket
  • Licht en zicht pakket
  • Sportonderstel
  • Active Info Display
  • PDC
  • Spiegelpakket
  • XDS
  • Winter pakket
En dan gaan we kijken waar we op uit komen met de volgende extra opties:
  • Keyless Entry
  • Achteruitrijcamera
  • Spiegel pakket
Kleur word hoogstwaarschijnlijk Ivory Silver, White Silver of Black Pearl, hoop dat ze deze kleuren bij de dealer hebben staan. Velgen worden de Pamplona Black of Brescia.

Ik heb een kleine hoop dat alles nog rond kan worden gemaakt voor het hele WLTP verhaal, maar ik ben er bang voor.



Hi Tom,

Als je iets unieks wil zou ik voor Limestone Gray gaan.. kleur is eigenlijk alleen voor de GTI maar ook mogenlijk op een normale..

Succes.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line  1.0 TSI 95pk —> stage 1 + VAGTechniek 148PK 
Net gebeld door mijn dealer.. ook ik na 23 weken wachten kan mijn polo highline r-line over 1 weekje ophalen bij de dealer...

Hallo Rambo1996, aangenaam nieuws! De bestellers van een R-line hebben wel heel erg veel geduld moeten oefenen. Maar jouw lange periode van wachten zit er nu dan toch bijna op. Veel plezier bij de aflevering. Het is best leuk om hier op het forum te volgen hoe de Polo AW langzaam maar zeker oprukt.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
Hallo Rambo1996, aangenaam nieuws! De bestellers van een R-line hebben wel heel erg veel geduld moeten oefenen. Maar jouw lange periode van wachten zit er nu dan toch bijna op. Veel plezier bij de aflevering. Het is best leuk om hier op het forum te volgen hoe de Polo AW langzaam maar zeker oprukt.

Volgens de verkoper stonden er vorige week 1000 polo's op de boot naar Nederland vanaf Spanje.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Betulus
Een nieuwe Polo bestellen doet een aanslag op je voorraad geduld. Maar VW kent meer lange wachttijden: een vriend van me kocht afgelopen vrijdag een Golf Highline. Verwachte afleveringsdatum is rond 1 oktober. Pfffffff....
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
Is er al iemand die de aluminium r-line instaplijsten nageleverd heeft gekregen, ik zit er al sinds eind maart op te wachten.
Zijn besteld volgens de garage maar kon volgens hun wel lang duren ….:(

Nee, ook nog niks gehoord. Nieuwe velg en instaplijsten. Zal wel weer weken/maanden gaan duren omdat het geen standaard accessoire is.
 
Volkswagen  Polo 6s - Highline  1.0 - 115 PK - DSG7 
Momenteel ben ik me ook aan het orienteren om een Polo te gaan rijden (via zakelijke lease). Komende donderdag weer naar de dealer/LM om wat offertes te maken, hoop dan in het weekend een keuze te kunnen maken welke uitrusting in kies. De vermoedelijke opties worden alsvolgt:
  • Highline 115PK DSG
  • R-line exterieur
  • Executive pakket
  • Advance pakket
  • Licht en zicht pakket
  • Sportonderstel
  • Active Info Display
  • PDC
  • Spiegelpakket
  • XDS
  • Winter pakket
En dan gaan we kijken waar we op uit komen met de volgende extra opties:
  • Keyless Entry
  • Achteruitrijcamera
  • Spiegel pakket
Kleur word hoogstwaarschijnlijk Ivory Silver, White Silver of Black Pearl, hoop dat ze deze kleuren bij de dealer hebben staan. Velgen worden de Pamplona Black of Brescia.

Ik heb een kleine hoop dat alles nog rond kan worden gemaakt voor het hele WLTP verhaal, maar ik ben er bang voor.

Mooie keuze! Blijf de Brescia's wel de mooiste velg vinden, met genoeg comfort!
 
Volkswagen  Polo 6s - Highline  1.0 - 115 PK - DSG7 
Momenteel ben ik me ook aan het orienteren om een Polo te gaan rijden (via zakelijke lease). Komende donderdag weer naar de dealer/LM om wat offertes te maken, hoop dan in het weekend een keuze te kunnen maken welke uitrusting in kies. De vermoedelijke opties worden alsvolgt:
  • Highline 115PK DSG
  • R-line exterieur
  • Executive pakket
  • Advance pakket
  • Licht en zicht pakket
  • Sportonderstel
  • Active Info Display
  • PDC
  • Spiegelpakket
  • XDS
  • Winter pakket
En dan gaan we kijken waar we op uit komen met de volgende extra opties:
  • Keyless Entry
  • Achteruitrijcamera
  • Spiegel pakket
Kleur word hoogstwaarschijnlijk Ivory Silver, White Silver of Black Pearl, hoop dat ze deze kleuren bij de dealer hebben staan. Velgen worden de Pamplona Black of Brescia.

Ik heb een kleine hoop dat alles nog rond kan worden gemaakt voor het hele WLTP verhaal, maar ik ben er bang voor.

Hi Tom! Je configuratie is bijna gelijk aan die van mij, alleen dan heb ik gekozen voor Reflex Silver. Houd wel rekening met een hele lange levertijd voor het R-line pakket. Ik heb m'n Polo Highline 115 DSG deze week besteld met een verwachte aflevering eind oktober, zonder R-line pakket haha.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
Mooie keuze! Blijf de Brescia's wel de mooiste velg vinden, met genoeg comfort!

Zijn zeker mooi (dat zijn de Pamplona's ook), het is alleen de vraag wat die 18 inch velgen doen icm WLTP.

Hi Tom! Je configuratie is bijna gelijk aan die van mij, alleen dan heb ik gekozen voor Reflex Silver. Houd wel rekening met een hele lange levertijd voor het R-line pakket. Ik heb m'n Polo Highline 115 DSG deze week besteld met een verwachte aflevering eind oktober, zonder R-line pakket haha.

Kleur staat nog niet vast, ga vanmiddag naar de garage om te kijken naar de kleuren. Wachten moeten we toch, met of zonder R-line, maar vind het r-line exterieur wel mooier.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115PK DSG 
Momenteel ben ik me ook aan het orienteren om een Polo te gaan rijden (via zakelijke lease). Komende donderdag weer naar de dealer/LM om wat offertes te maken, hoop dan in het weekend een keuze te kunnen maken welke uitrusting in kies. De vermoedelijke opties worden alsvolgt:
  • Highline 115PK DSG
  • R-line exterieur
  • Executive pakket
  • Advance pakket
  • Licht en zicht pakket
  • Sportonderstel
  • Active Info Display
  • PDC
  • Spiegelpakket
  • XDS
  • Winter pakket
En dan gaan we kijken waar we op uit komen met de volgende extra opties:
  • Keyless Entry
  • Achteruitrijcamera
  • Spiegel pakket
Kleur word hoogstwaarschijnlijk Ivory Silver, White Silver of Black Pearl, hoop dat ze deze kleuren bij de dealer hebben staan. Velgen worden de Pamplona Black of Brescia.

Ik heb een kleine hoop dat alles nog rond kan worden gemaakt voor het hele WLTP verhaal, maar ik ben er bang voor.

Gisteren bij de dealer/LM geweest en een definitieve offerte laten maken waarop mijn werkgever goedkeuring moet geven. De Polo ziet er als volgt uit:
  • Highline 115PK DSG
  • White Silver
  • Pamplona Dark
  • R-line exterieur
  • Executive pakket
  • Advance pakket
  • Style pakket
  • Licht en zicht pakket
  • Active Info Display
  • PDC
  • Spiegelpakket
  • XDS
  • Winter pakket
  • Keyless Entry
  • Achteruitrijcamera
  • Zonder type aanduiding
Qua kleur is het toch de White Silver geworden, de limestone grey was momenteel alleen leverbaar met leren stoelbekleding. Tussen de andere kleuren vond ikzelf de White Silver het mooiste. De 18 inch velgen werden te duur in de lease, daarom de 17 inch velgen. De dealer vertelde mij dat de levering momenteel op oktober 2018 staat, dus met een beetje pech word het pas januari 2019 voordat ik hem mag rijden (ivm LM). Nu maar hopen dat ik een leuke voorloopauto krijg.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Sal en kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!