Polo AW GTI piepende remmen

ik snap je wel natuurlijk maar het percentage achteruit rijden is natuurlijk niks.

uhh nee ik rij niet heel weinig 60.000 per jaar met de GTI sowieso een 200 per dag, en ja gister toevallig een dagje van 450km in een dag.

Ik denk echt dat ik de hoogste km stand in een AW gti heb van NL haha. staat nu op 107.000
Jij bent een rijdend experiment hoe betrouwbaar dat blok is haha. Lekker man
 
Polo  6c  Verkocht 
hahaha alsof jullie de hele dag achteruit rijden dat dit er echt op moet, zo blij mee.... voor die 3,5 meter per dag achteruit. :mrgreen: :mrgreen: Stick Out Tongue Stick Out Tongue
Ik rij zelf heel weinig met de auto, maar vanaf de oprit langs mijn huis naar de straat is ca. 15 mrt. En het het zeker geen lullig piepje. Je ziet de mensen in de straat gewoon kijken en mijn buurman sprak mij er laatst zelfs op aan. Dit hoort gewoon niet op een product van meer dan 37K. En het probleem wordt zelfs erkend door VW en onder garantie verholpen. Volgende week maandag mag de auto naar de dealer en daarna kan ik hopelijk jullie melden of dit echt verholpen is.
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0 
Jij bent een rijdend experiment hoe betrouwbaar dat blok is haha. Lekker man
Eerlijk gezegd ben ik echt mega te spreken over dit blok, ik rij hem warm en daarna gaat het gas er op. iedere dag weer. ik heb in 107.000 km en iedere 30.000 een beurt nog nooit olie bij hoeven vullen. oke ik hou dit in de gaten en er is echt een mm of 2 onder de max na 30.000km. dit is bij veel vw blokken wel ander.
misschien omdat als ik hem start hem ook echt langdurig gebruik en hij lekker warm word
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
Eerlijk gezegd ben ik echt mega te spreken over dit blok, ik rij hem warm en daarna gaat het gas er op. iedere dag weer. ik heb in 107.000 km en iedere 30.000 een beurt nog nooit olie bij hoeven vullen. oke ik hou dit in de gaten en er is echt een mm of 2 onder de max na 30.000km. dit is bij veel vw blokken wel ander.
misschien omdat als ik hem start hem ook echt langdurig gebruik en hij lekker warm word
Zeker netjes. Mijne staat na 15.000km precies op de helft tussen de max en min, halve liter op 15000km dus. Zeer acceptabel denk ik. Maar goed om te horen dat je goed met je blok omgaat zo gaat elk blok wel lang mee denk ik
 
Polo  6c  Verkocht 
Hier exact zo als bij @JM89 ; geen zichtbaar olieverlies. En idd, heerlijk blok, geniet nog steeds van elke rit
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
ik snap je wel natuurlijk maar het percentage achteruit rijden is natuurlijk niks.

uhh nee ik rij niet heel weinig 60.000 per jaar met de GTI sowieso een 200 per dag, en ja gister toevallig een dagje van 450km in een dag.

Ik denk echt dat ik de hoogste km stand in een AW gti heb van NL haha. staat nu op 107.000
tijd voor een diesel dus
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Hoi hoi,

Mijn GTI heeft dit euvel ook tijdens het achteruit rijden!
km stand is 8900km en hij doet het al een tijdje ik denk vanaf de 5000 km..

De oplossing zijn dus trillingsdempers?

Mvg Erwin
 
Volkswagen  Polo Aw  2.0 GTI, -1.0 tsi 115 highline dsg 
Hoi hoi,

Mijn GTI heeft dit euvel ook tijdens het achteruit rijden!
km stand is 8900km en hij doet het al een tijdje ik denk vanaf de 5000 km..

De oplossing zijn dus trillingsdempers?

Mvg Erwin
Inderdaad, de oplossing zijn de trillingsdempers. Nou had ik mijn auto naar de dealer gebracht om dit onder garantie te laten monteren. Echter naast de trillingsdempers moeten er ook speciale bouten geleverd worden om de trillingsdempers te monteren. En helaas die waren ze vergeten te leveren. En ook niet meer in Nederland te verkrijgen en moeten nu vanuit de fabriek opgestuurd worden. Dus ik heb deze trillingsdempers nog niet uit kunnen proberen en moet ik nog een keer terug naar de dealer. Ga je bij de dealer een afspraak maken voor deze dempers, vraag gelijk of ze de juiste bouten er ook bij bestellen.
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0 
Inderdaad, de oplossing zijn de trillingsdempers. Nou had ik mijn auto naar de dealer gebracht om dit onder garantie te laten monteren. Echter naast de trillingsdempers moeten er ook speciale bouten geleverd worden om de trillingsdempers te monteren. En helaas die waren ze vergeten te leveren. En ook niet meer in Nederland te verkrijgen en moeten nu vanuit de fabriek opgestuurd worden. Dus ik heb deze trillingsdempers nog niet uit kunnen proberen en moet ik nog een keer terug naar de dealer. Ga je bij de dealer een afspraak maken voor deze dempers, vraag gelijk of ze de juiste bouten er ook bij bestellen.
En ook hier mist het.. nieuwe voorraad in Duitsland rond 17 mei.

Kan er dus nog even op wachten Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  • Leuk
Waarderingen: EdLiMi
Vanochtend gebeld naar de Dealer gezien ik verder niets meer gehoord had.
Ze moesten het even nakijken en werd zojuist terug gebeld.

"Staat nog steeds in backorder, zonder verwachte levertijd". :poop:
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!