Polo AW GTI piepende remmen

Bryan

Bekend lid
224
132
52
Hoi,

Voor de mensen met een AW GTI als jullie achteruit rijden hoor je dan ook een soort piep geluid van je remmen of iets en het is alleen als je achteruit gaat?

Ik heb gehoord dat elke Polo AW GTI dat heeft, en ik mag zeggen na heel lang zeuren kan je nu bij VW je remmen gratis laten vervangen zodat dat niet meer gebeurd.
 
Volkswagen  Polo AW GTI,  2.0 200PK 
Dat moet hij toch zelf weten hij heb er 2, reageer gewoon inhoudelijk
Het is verwarrend....en zijn handtekening maakt deel uit van de inhoud. Overigens mag je op een forum toch om verduidelijking vragen? Het correcte antwoord is dus dat hij twee polo's heeft. Helder. Weten we dat ook weer.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
Hoi,

Voor de mensen met een AW GTI als jullie achteruit rijden hoor je dan ook een soort piep geluid van je remmen of iets en het is alleen als je achteruit gaat?

Ik heb gehoord dat elke Polo AW GTI dat heeft, en ik mag zeggen na heel lang zeuren kan je nu bij VW je remmen gratis laten vervangen zodat dat niet meer gebeurd.
in dat geval, is gratis remmen vervangen altijd goed.. gratiesch hellemaal
mooi..
 
Volkswagen  Polo AW R-line  1.0 TSI 140pk DSG 
Zijn er mensen die dit probleem hebben opgelost??
Zou graag willen weten hoe dit gepiep is verholpen zodat ik dat ook kan oplossen.
Graag reactie.
 
Volkswagen  POLO (AW)  2.0 GTI 200PK 
Zijn er mensen die dit probleem hebben opgelost??
Zou graag willen weten hoe dit gepiep is verholpen zodat ik dat ook kan oplossen.
Graag reactie.
ik heb er niks aan laten doen, rij toch meestal vooruit 99,9% van de tijd. nieuwe remblokken en dergelijken helpen niet het komt steeds weer terug. heb het hier al over gehad met iemand van de dealer. maar goed ik stoor me er niet aan
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Zijn er mensen die dit probleem hebben opgelost??
Zou graag willen weten hoe dit gepiep is verholpen zodat ik dat ook kan oplossen.
Graag reactie.

ik had het opgelost maar naar een maandje was het weer terug.
Ondanks dat ik er ontzettend van baal laat ik het maar zo..
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Bij mij hoor je het goed en ik vind het super storend. Mijn polo heeft nog garantie. Ik hoop echt dat ze met een oplossing komen. Ik ga het er in ieder geval niet bij laten.
 
Volkswagen  POLO (AW)  2.0 GTI 200PK 
Ik mag me dus wel gelukkig prijzen met mijn exemplaar. In elk geval een duidelijke indicatie dat het niet gaat om iets structureels. Het enige dat er denk ik anders aan is, is dat hij geimporteerd is uit de BRD (en gemaakt in Polen).
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!