Polo 6r speciale xenon adapter

The problem is that google translator is not fine for the Dutch language and I do not understand the translations. :cry: Big Grin
Anyway, I appreciate your visits to my topic in UK forum and comments here.
Kind regards to you all. ;)
 
Thanks Crosspolo voor de tip en het plaatsen van de code hier. Was er nog niet aan toegekomen.

@ graafie nee ik hoef idd niet meer naar VAS alles werkt zoals het hoort.

@ Ciclo thank you very much mate, you helped me allot. For now I disconnected the cable going to the drl in the bumper. I will connect it to the 14 soon as you have shown.

Er staan inderdaad heel wat mooie mods op zijn pagina.
 
Thanks Crosspolo voor de tip en het plaatsen van de code hier. Was er nog niet aan toegekomen.

@ graafie nee ik hoef idd niet meer naar VAS alles werkt zoals het hoort.

@ Ciclo thank you very much mate, you helped me allot. For now I disconnected the cable going to the drl in the bumper. I will connect it to the 14 soon as you have shown.

Er staan inderdaad heel wat mooie mods op zijn pagina.




Geen probleem Omar, Ik zou hem gewoon afgesloten houden zoals je al hebt gedaan. Minste werk tenzij je mistlampen niet werken en deze werkend wilt natuurlijk. Veel plezier!

Owjahh wil je jij eens kijken of bij jou als je alleen de leds aan hebt en aan je stuur draait van links naar rechts je leds knipperen?
 
Geen probleem Omar, Ik zou hem gewoon afgesloten houden zoals je al hebt gedaan. Minste werk tenzij je mistlampen niet werken en deze werkend wilt natuurlijk. Veel plezier!

Owjahh wil je jij eens kijken of bij jou als je alleen de leds aan hebt en aan je stuur draait van links naar rechts je leds knipperen?

Mistlampen werken inderdaad niet meer bij het loshalen van de DRL connector. Ik ga eens proberen om alleen de blauwe kabel los te halen zoals Ciclo dat heeft aangegeven.

Bij mij knipperen de ledjes voor zover ik het kan zien niet bij het draaien aan me stuur. Maar dit heb ik bekeken vanuit de auto. Wellicht dat het wel zichtbaar is als je er recht voorstaat.
 
CrosspoloTSI, problems are very different with respect to Crave89.
Your electrical installation is different and the BCM (most important) is different.
Your problem perhaps be resolved with capacitors. (link to french forum)
UK-POLOS.NET ? View topic - ciclo's Polo. R-line 1.2 TSI 90hp 119gr.

For non-BlueMotion: (Thanks to Gilou24)
schema10.jpg

For BlueMotion: I think it is not required nor diodes nor capacitors, with my BCM coding is sufficient. (nothing occurs if them are installed, I think)

Crave89, also you can run your static cornering lights within the xenon headlights. If you have fog lights with static cornering lights you must redo the installation in this way.

-First put the pin 1 of both fog lights to pin 14 of the xenon headlights. (same process I explained you for DRL)

unnamed.jpg 6R1-030020911.png

-Then, do this new installation for fog lights (full):
Sin título.jpgunnamed (1).jpg

Now, coding BCM, in byte 21, uncheck bit 7.
----------------------------------------------------------------

Now for non-BlueMotion, I have a process for adaptation of electrical installation that offers many possibilities. (xenon oem, automatic lights oem, led lincense plate oem, etc...)
UK-POLOS.NET ? View topic - ciclo's Polo. R-line 1.2 TSI 90hp 119gr.
In testing phase, but it should work perfectly.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: tl_buis
hello [MENTION=5421]ciclo[/MENTION];

First of all, thank you for your valuable and helpful assistance. You really are an expert in a polo 6r!
I will go with the information you have given me to work.

* Do you have maybe a link of the capacitors where I can order them?
I have a question about the cornering lights.

In my BCM VCDS I have an option to turn on or off the cornering lights. However, this does not work.

* Am I doing something wrong with encoding, or else my fog lights switched?
* And how would I be able to check this?
* Is there maybe an option to connect it in a different way?





thanks again for your help!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand enig idee hoe ik de xenon lampen uit de unit krijg?
Wil ze vervangen voor een ander type kleur/licht en ik vind het belangrijk om te weten mocht ik een keer langs de weg staan... maar ze zitten zo vast dat ik bang ben niets kapot te maken.

Bedankt,

Groet,
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi bleumotion 
Beste forumleden,

Korte introductie: Jim, 24 jaar woonachtig in Zuid-Holland tussen Rotterdam en DenHaag in. Bestuurder van een Polo 6R 1.2 TSI Life edition BMtech (BCM: 7H0937090)

Van de week een setje orginele xenon met led lampen overgenomen. Vorige eigenaar reed bluemotion en vertelde mij kwestie van plug and play en inleren. Zo gezegd zo gedaan. Nu loop ik tegen vergelijkbaar probleem aan als Crave89:

- Op stand 0, branden de leds en xenon zonder problemen. (Alleen bij enkel contact)
- Op stand stadlicht, brand enkel de leds in de koplamp zonder problemen.
- Op stand dimlicht, branden de ledjes en de Xenon zonder problemen (Alleen bij enkel contact)
-> Bij enkel contact blijven de Xenon's branden, maar er komt een gezoem uit de koplampunits,
-> Bij het aanzetten van mijn motor, na +-5seconden gaan ze knipperen en vallen ze uit! als ik hierbij de lichtschakelaar terugdraai naar 0 en weer naar dimlicht blijven ze uit...

Tijdens het inleren is via VCDS op verschillende manier geprobeerd het probleem op te lossen. Helaas bij thuiskomst pas bij dit topic gekomen en niet bovenstaande oplossingen kunnen proberen. Opvallend was dat tijdens het aanzetten van xenon via VCDS deze aangaf de koplampen te herkennen als zijnde van een transporter...

Iemand die bekend is met dit probleem of tijd heeft een poging te willen doen het probleem te verhelpen?:)

Hoor het graag!

Jim
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!