Polo 6r speciale xenon adapter

Mocht Mikkie789 geen gebruik van je aanbod maken crosspoloTSI ben ik mogelijk er in geïnteresseerd. Ik ben ook van plan om een Oem setje xenon koplampen in te bouwen.

Ik twijfel nog tussen het laten doen door VAS uit Zeist of zelf een setje koplampen scoren en inbouwen met een dergelijke verloopstuk. En sinds VAS geen nieuwe maar ook gebruikte koplampen gebruiken en seinen op stand 0 niet mogelijk is met de verloop kabel die zij aanbieden is het zelf doen toch wel wat aantrekkelijker.

Ps ik ben ook nieuw en ik zal me binnenkort nog even netjes voorstellen. Moet alleen nog een paar foto's maken voor me garage ;).
 
Heb een bedrijf gemaild in de buurt voor het aanmelden van de xenon.

Ik ik kreeg dit terug:

Is aan te melden indien de boardcomputer geschikt ervoor is en je eventueel de benodigde bekabeling hebt gelegd.





Met de bekabeling bedoelen ze de stekkers?

En hoe weet ik of me boardcomputer er geschikt voor is?

het bedrijf wat ik gemaild heb is lowering is volgens mij ook sponsor van dit forum?

ik ben van plan om zelf stekkers te kopen (60 euro) en deze aan te passen.
 
Wat ik heb begrepen is dat voordat de adapter stekkers in de markt kwamen je altijd extra kabels moest trekken om de koplampen werkend te krijgen. Sinds de adapter stekkers er zijn is dit niet meer nodig.
Die van crosspolo TSI werken perfect, ook seinen met groot licht op de 0 stand. het enige wat niet werkt is de hoogteregeling.

Klopt, de kabelsetjes die in de markt te verkrijgen zijn moet je nog extra kabels trekken om het grootlicht te laten werken.

Als gij interesse heeft PB maar regel ik wel wat voor je.
 
Ik heb een klein probleempje, er zitten boven op van die speciale clipjes waar de bout aan vast schroeft. Omdat er ruimte tussen het frame van de auto en de koplamp zit zijn het speciale stel clipjes. Ook zijn me torx bouten te kort.

Iemand enig idee waar je deze clipjes kunt kopen?
Heb er 2 en moet er nog 2 hebben. Liefst ook mooie originele torx boutjes die langer zijn.

Op de foto zie je me oude koplamp en de xenon lamp, bij de xenon lamp zit er een heel ander clipje op.
image2.jpeg
image3.jpeg
 
Heb ze gemonteerd alleen bleek er dat er een xenon lamp niet doet. Heb de verkoper een bericht gestuurd want die zei dat beide lampen nog goed waren. Alleen ik heb op internet gelezen dat je dan beide lampen moet vervangen ivm kleurverschil. Hij zou kijken of hij nog een lamp heeft liggen al alleen verwacht ik er niet te veel van.

Ik heb gekeken wat een nieuwe lamp kost alleen daar word ik niet vrolijk van. Zijn er geen goedkopere xenon lampen ergens verkrijgbaar?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!