Passen deze velgen onder mijn polo 6r 1.2tsi 2011

Hoi allemaal,

Ik heb een setje BBS velgen gezien in de maat 17'' 5x100 naafdiameter 57.1 et48 en 7,5j. De bandenmaat is 215/45/17.
Nu lijkt deze ET waarde mij vrij hoog, maar ik begrijp nog steeds niet helemaal of bij een hogere et waarde de velg nou meer of minder naar de buitenkant van de auto komt te staan.
Passen deze velgen onder mijn polo, of moet ik velgen hebben met een andere maat?
Zie foto's.

Mvg,
Tycho
 

Bijlagen

  • IMG_1696.jpg
    IMG_1696.jpg
    294.1 KB · Weergaven: 29
  • IMG_1695.jpg
    IMG_1695.jpg
    230 KB · Weergaven: 29
  • IMG_1697.jpeg
    IMG_1697.jpeg
    254.9 KB · Weergaven: 29
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 105pk 
Hoe hoger je ET is hoe meer je wiel naar binnen valt (Als ik het goed heb) Tevens zou ik voor een 215/40/17 gaan als bandenmaat voor de auto.

Ik heb zelf mijn velgen destijds bij Giva wheels gekocht. Zou je ook is naar kunnen kijken die kunnen je zo met al je vragen helpen.
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI 200PK DSG JDEngineering 
Hoe hoger je ET is hoe meer je wiel naar binnen valt (Als ik het goed heb) Tevens zou ik voor een 215/40/17 gaan als bandenmaat voor de auto.

Ik heb zelf mijn velgen destijds bij Giva wheels gekocht. Zou je ook is naar kunnen kijken die kunnen je zo met al je vragen helpen.
Dankjewel voor je tip. Ik kan deze velgen voor een mooie prijsje ophalen 2e hands, vandaar dat ik dan vast zou zitten aan die maat.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!