Onno's Polo 9N (OUD)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Onno's Polo 9N Athene

Zo tijdens het lekkere weer even mijn ruitenwissers vervangen, gelijk even wat foto's gemaakt.

Haal ruitenwisser naar voren halen en omdraaien
FotoMX86CLMG-1.jpg


Schuif de ruitenwisser omhoog
FotoHRH88NCF-1.jpg


Nu de oude ruitenwisser eraf is zet je de nieuwe er in omgekeerde volgorde weer op
FotoXAGDLBVO-1.jpg
 
Re: Onno's Polo 9N Athene

kopervetje, lagervet, smeervet, kies maar. Als het maar vet is ;)

Of gewoon even een keer met de vinger over een koppelschotel van de vrachtwagen XD
 
Re: Onno's Polo 9N Athene

Zo mijn auto heeft gisteren een Long Life beurt gehad incl APK, waren toch nog 2 dingen niet goed, namelijk de remvloeistof, deze is vervangen en de draagarm rubbers voor zijn vervangen, dit was wel een duur geintje, voor de rest niks dus kan er weer een jaar tegenaan Big Grin
 
Re: Onno's Polo 9N Athene

Johan; kan het ook zo zijn dat na het vervangen v/d draagarmrubbers ze de banden opnieuw moeten uitbalanceren, want na een ritje snelweg kwam ik er achter dat mijn stuur boven de 100 km/h erg begint te trillen.
 
Re: Onno's Polo 9N Athene

Bedankt voor de tips, ga morgen gelijk eens bellen want mail reageren ze opeens niet meer op.
Ow en ik wil mijn sigaretten aansteker terug, niet dat ik die gebruik maar wil hem wel terug ;)
 
Re: Onno's Polo 9N Athene

Nou kom net terug van de garage, blijkbaar was er 1 wiel niet goed, deze hebben ze kostenloos uitgelijnd heb hem alleen niet kunnen testen (file file en nog eens file) blijkbaar heb ik er nooit iets van gemerkt omdat de oude rubbers versleten waren.

Wat betreft de rubbers, er zitten nu rubbers van de golf in, die waren steviger.

Ben alleen vergeten te vragen naar mijn aansteker.......
 
Re: Onno's Polo 9N Athene

Zo, net even een xenon setje besteld, was het helemaal zat met die Blue vision lampen van philips, weer een lamp kapot!!!!
Heb inmiddels het zelfde bedrag aan die lampen betaald als een set blue vision lampen!!!!
Hopelijk is het snel binnen zodat het erin kan, blijf tot die tijd wel met 1 werkende lamp rijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!