Onno's Polo 9N (OUD)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Onno's Polo 9N Athene

Ja eindelijk heh, en dat na 2 setjes bluevision :?
Nou maar hopen dat de rechter koplamp een beetje gaat mee werken!!!

Dat is er nog steeds een beetje, maar wacht tot er een nieuw setje velgen en banden onder komen.

Wil trouwens ook eens kijken of ik een 12v aansluiting voor de achter passagiers kan maken, maar ja, waar....
 
Re: Onno's Polo 9N Athene

Heb de Xenon binnen!!!!
Ik gelijk aan de slag, de balasten liggen nu op zijn plek alleen sleutel 8 had ik niet bij mijn doppenset dus echt vast zitten ze niet, maar dat komt wel.
Eerste lamp zat er eigenlijk zo in, moeten alleen de draden nog even vast zetten en een gat in de kap maken, komt ook nog wel.
Dus ik naar lamp 2, was al bang dat deze niet zou lukken, en inderdaad de oude lamp ging er al met moeite uit en de xenon kreeg ik er niet in :x dus ik begonnen met de hele riedel los te draaien ging ook niet van harte, dus wilde de koplamp eruit halen maar blijkbaar zit die met 3 schroeven vast en aangezien ik niet de hele bumper eraf heb gehaald kon ik er ook niet bij, maar toen begon de ellende, druppel, druppel, druppel en ga zo maar door, ik heel de straat bij elkaar lopen schelden en alles als een achterlijke vast lopen schroeven, had er natuurlijk een aantal over en of ik overal de juist heb gebruikt weet ik ook niet, ga zo als het droog is ook nog maar eens kijken of er niet nog meer rond de auto liggen.
Maar baal nu dus echt als een stekker, er zeker nu er maar 1 lamp in zit en de weersverwachtingen morgen ook een en al ellende zijn........ iemand hier in de buurt een overdekt iets ?????????
 
Re: Onno's Polo 9N (Xenon inbouw ellende)

Niet dat ik zo een twee drie weet......
Kan daar een beetje moeilijk heel mijn wagen uit elkaar halen denk ik.

Zag trouwens ook bij de ene lamp dat stadlicht toch niet zo wit is (blue vision) dus maar eens kijken of dat led kan worden.
 
Re: Onno's Polo 9N (Xenon inbouw ellende)

Ga er nu niet meer op uit, het is wel droog maar ook donker dus zie niks, en niet zoveel zin om met 1 xenon lamp te rijden. Ik ga het morgen nog eens proberen en kijken of ik de juiste schroeven op de juiste plek krijg :shock:
Als ik eenmaal de koplamp eruit heb kan ik met een schroevendraaier weer peuteren om de xenon erin te krijgen en anders naar de dealer voor een nieuwe koplamp, ben ik geheel van het gezeur af ;)
 
Re: Onno's Polo 9N (Xenon inbouw ellende)

omulder zei:
Ga er nu niet meer op uit, het is wel droog maar ook donker dus zie niks, en niet zoveel zin om met 1 xenon lamp te rijden. Ik ga het morgen nog eens proberen en kijken of ik de juiste schroeven op de juiste plek krijg :shock:
Als ik eenmaal de koplamp eruit heb kan ik met een schroevendraaier weer peuteren om de xenon erin te krijgen en anders naar de dealer voor een nieuwe koplamp, ben ik geheel van het gezeur af ;)

En je portomonee is leeg geroofd door een dief die VW heet Big Grin..
 
Re: Onno's Polo 9N (Xenon inbouw ellende)

Nou die aan de bestuurders kant zit er al in en is klaar, het gaat nu alleen om die aan de bijrijders kan, die hele lamp moet eruit (is 1 en ander binnen in de lamp verbogen)
 
Re: Onno's Polo 9N (Xenon inbouw ellende)

Nou nr 2 zit er ook in, was wel even klungelen met de bumper en de 4 schroef v/d koplamp!!!
Wat een verschil zeg, nu zo maar eens kijken of ik ergens het lichtbeeld kan laten controleren, is volgens mij wel handig als je 1 koplamp eruit haalt.
Verder zag ik de buien alweer hangen (net als gisteren) dus ben als een achterlijke te keer gegaan, en deze keer maar 1 schroef over :shock:
Zal strakjes eens wat foto's maken mits het droog is Stick Out Tongue

Ow en wie heeft er nog een goede tip voor het stadslicht, hier zitten nu nog de w5w bluevisions in maar die lijken nu wel geel!!!!!
 
Re: Onno's Polo 9N (Xenon inbouw ellende)

omulder zei:
Nou nr 2 zit er ook in, was wel even klungelen met de bumper en de 4 schroef v/d koplamp!!!
Wat een verschil zeg, nu zo maar eens kijken of ik ergens het lichtbeeld kan laten controleren, is volgens mij wel handig als je 1 koplamp eruit haalt.
Verder zag ik de buien alweer hangen (net als gisteren) dus ben als een achterlijke te keer gegaan, en deze keer maar 1 schroef over :shock:
Zal strakjes eens wat foto's maken mits het droog is Stick Out Tongue

Ow en wie heeft er nog een goede tip voor het stadslicht, hier zitten nu nog de w5w bluevisions in maar die lijken nu wel geel!!!!!
Je hebt al met al zeker wel een mooie verzameling schroeven of valt het nog mee.
Om de juiste/bijpassende stadsverlichting er bij te vinden zal nog niet meevallen denk ik. Als je al die ledjes langsgaat staat er overal bij dat ze wit licht geven, nou mooi niet, het lijkt inderdaad meer blauw dan wit.
Succes. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!