Onno's Polo 9N (OUD)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

Mijn naam is Onno en ben sinds 5-5-2010 ben ik in het bezit van een Polo 9N .
Toen ik de Polo kocht stond er 86000 km op de teller, inmiddels is die al over de 100.000 heen.

Polo N9 5 deurs grijs
1.4- 16V
Uitvoering: Athene

Foto8THOIHJV-1.jpg


Tijdens de meeting

FotoGAEUAW4B-1.jpg


Heeft ook wel wat.....

FotoULRALBTQ-1.jpg


Veranderingen;
- CV op afstand
- Nieuwe matten
- Nieuw midden console (oud was stuk gegaan dmv een Brodit houder!!!!)
- Speakers in de achterdeuren
- Private Shades (zie pagina 11)
- Parrot carkit
- Xenon (6000k) (zie pagina 21)
- LED stadslicht (6000k)
 
Re: Net een Polo N9 Athene

heb je al even gesproken, maar evengoed welkom hier! hoop dat je binnenkort ook even wat foto's toevoegd!

wat betreft jou vragen:

- xenon; eisen zijn alleen bij auto's na 1jan 2007 dat er koplampsproeiers en automatischehoogteregeling opzitten, voor jou dus NIET van belang (ook niet voor APK zolang het lichtbeeld in orde is, in het ergste geval moet je ze dus 1x per jaar wisselen voor originele lampjes).. neem echter wel een setje 6000k of 5000k (dat is WIT en ik ben er nog NOOIT voor aangehouden!)

- centrale vergrendeling op afstand heeft wel iemand proberen in te bouwen hier, echter is het hem zelf niet gelukt en heeft dit laten doen! geen aanrader om zelf te gaan doen dus tenzij je er echt verstand van hebt!

- wat je speakerkeuze betreft, zolang je onversterkt speelt hoef je echt niet een composet te kopen, daar levert je radio gewoon te weinig vermogen voor!, een 2 of 3 wegsysteem is daar wel een goede vervanger voor.. welk merk kan niemand je zeggen, ga eens naar een audiozaak in je buurt en beluister zelf even wat je het mooist vind klinken! over de bedrading had ik je al een PB gestuurt, de panelen in je auto zitten allemaal vast dmv drukkers, bij volkswagen erg snel stuk dus wees er voorzichtig mee!
 
Re: Net een Polo N9 Athene

Hoi John,

Duidelijk allemaal.

Wat betreft de foto's, heb ze alleen nog van de garage, verder niks aan veranderd maar ook niet echt mooi om nou even een foto te maken ;)
 
Re: Net een Polo N9 Athene

Om de centrale vergrendeling op afstandsbediening te krijgen. Bouwen ze bij vw een extra kastje in die wordt aangesloten en dan komt er een extra kastje aan je sleutel te hangen om te openen en sluiten. Die set kost zonder inbouw iets van 75 euro geloof ik. Je krijgt dus geen Klapsleutels dat is orgineel niet mogelijk om achteraf in te bouwen.
 
Re: Net een Polo N9 Athene

mag ik de foto's in dat topic gebruiken voor een howto op de website?

mvg Johan
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Re: Net een Polo N9 Athene

Dit kreeg ik terug van VW;

Bij uw auto moeten wij een regelapparaat van de comfortmodule vervangen.
U krijgt dan 2 losse kastjes om de centrale vergrendeling te bedienen.

Kosten bedragen € 329,57

Dat kastje kost dus 75,- reken maar uit wat de inbouw kosten zijn Stick Out Tongue
Maar volgens mij is het zelf niet echt te doen, is niet even inklikken en klaar.
Tevens lees ik dingen over dat de board computer raar kan gaan lopen doen als
je een simpel setje hebt.
 
Re: Net een Polo N9 Athene

Dio, bedankt voor de foto's, hier kan ik wat mee, ga zondag eens kijken als het lekker weer is, morgen maar even bedrading kopen en voor speakers kijken.

Weet jij toevallig ook waar ik die stekkers voor in het ISO blok kan kopen ?
 
Re: Net een Polo N9 Athene

dio zei:
mag ik de foto's in dat topic gebruiken voor een howto op de website?

mvg Johan

Wil ik net de foto's aan iemand laten zien die me komt helpen, zijn ze weg :(

Ow en gisteren voor speakers opzoek geweest, ze hadden daar alleen maar 17cm past dat ook ???
 
Re: Net een Polo N9 Athene

omulder zei:
dio zei:
mag ik de foto's in dat topic gebruiken voor een howto op de website?

mvg Johan

Wil ik net de foto's aan iemand laten zien die me komt helpen, zijn ze weg :(

Ow en gisteren voor speakers opzoek geweest, ze hadden daar alleen maar 17cm past dat ook ???
johan heeft erin zitten knippen, :roll:
me hele reply weg.
das nou vervelend voor je. :(
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Re: Net een Polo 9N Athene

speakers zijn cm niet inch,
de 17 passen in veel gevallen ook,
is echt een kwestie van passen,
ze zullen wel dieper in de deur komen ook,
dus zal je tog vul ringen moeten gebruiken.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Re: Net een Polo 9N Athene

Ik heb op het werk nog 2x onderstaande set stekkers liggen die kan je evt wel hebben?
Die blijven namelijk altijd over bij het inbouwen van de radio's.

iso_stekker.jpg


Ik hoor het wel,
Groet bas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!