Onno's Polo 9N (OUD)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Net een Polo 9N Athene

Uitbouwen deurpaneel polo 9n3.
Voorbeeld van links achterdeur.

Handvat eraf wippen met een klein plat schroevendraaiertje oid.
15032009015-1.jpg

15032009016-1.jpg


Daarachter vind je 2 grote kruizkoppen.
15032009017-1.jpg


Raamslinger verwijderen:
de ring achter de slinger moet je van de knop af bewegen.
kijk goed op de foto rechts zie je de ring losgeklikt,
nu kan je de slinger eenvoudig eraf trekken.
15032009018-1.jpg


Deurpaneel zit vast met klikkertjes.
Wees voorzichtig met de deurhendel en het slotpennetje.
Vergeet niet evt bedrading los te maken.
Klik het paneel van onder naar boven los,
het zit erg vast en kan soms voelen alsof je m sloopt.
15032009019-1.jpg


Om je speaker bedrading wat makkelijker door te voeren,
moet je ook je raam eruit nemen en dan het paneel op
de deur los schroeven en eraf nemen.

Om het raam eruit te halen moet je t een stukje naar beneden draajen,
dan zitten er in het paneel rubber dopjes die trek je er af.
dan zie je de onderkant van je raam,
daar zitten klemmetjes met een boutje vast die draai je iets los en dan kan je je raam eruit pakken.


Alles wel op eigen risico.
Als er iets niet klopt,
vul het hier dan aan.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Re: Net een Polo 9N Athene

Nee niet met klapsleutel, dan zou het gelijk een alarm worden.
Heb het via een klein auto bedrijfje aten doen, en nee ik heb er geen 330,- voor betaald wat de VW dealer vroeg, nu was ik voor alles voor 80,- klaar Stick Out Tongue
 
Re: Net een Polo 9N Athene

Dat is niet duur, heb je evt een aansluitschema gekregen ? Er zijn namelijk nog altijd heel veel mensen die wilen weten hoe zo'n setje moet worden aangesloten.
 
Re: Net een Polo 9N Athene

Uhhh, ja dat zit erbij, maar kan je nu al vertellen dat het niks voorstelt, heb zelf wel een beetje verstand van elektronica maar hier was ik denk ik ook niet uitgekomen, die man moest ook van alles doormeten, en het eerste setje deed het er blijkbaar niet op, had te maken dat mijn auto voorzien is met het canbus systeem......
Maar als ik thuis ben zal ik hem eens inscannen.

Kreeg net ook (te laat) een mailtje van een andere VW dealer en die vroegen er 175,- voor, dus dat is ook niet duur.
 
Re: Net een Polo 9N Athene

Zoals ik al ontdekt had met het laten inbouwen van mijn universele afstandsbediening voor de CV: Het kastje moest aangesloten worden volgens het schema voor massa-gestuurde CV.
 
Re: Net een Polo 9N Athene

Heren,

Hierbij een link naar wat handige tools.
Zo kan je binnen een paar tellen je deurpanelen verwijderen zonder 1 klip stuk te maken, deze klikken dan gewoon open en neem je het paneel er zo af.
Ook geen gedoe mee met een schroevendraaier ergens tussen bv je dashboard zodat het stuk gaat.

http://www.bojoinc.com/products.html
 
Re: Net een Polo 9N Athene

Voor die Caliber heb ik niet veel betaald, was iets van 35,- meen ik, niet veel dus.

Maar ja, doos is inmiddels weg dus kan ze ook niet terug brengen

Dat over zijn nek gaan, ligt dat aan de speaker, radio of verkeerd aansluiten te maken ?
 
Re: Net een Polo 9N Athene

Kreeg net te horen dat de speakers achter te veel vermogen hebben en dit niet getrokken word door de radio en dat de voorspeakers dan ook minder worden.

Gaan speakers met te veel vermogen op een radio dan over hun nek, of kan ik nu gewoon een paar goede speakers kopen (bv die pioneers) en dat dit goed gaat ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!