Onno's Polo 9N (OUD)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Onno's Polo 9N (Xenon check!!!)

En hier dan wat foto's

Dit is het resultaat, zal als ik tijd hem ook foto's van onder de motorkap maken.
Ow en na het afstellen bij de dealer ook gelijk nieuwe kentekenplaat houders laten plaatsen (hier zit de oude houder er nog op)

FotoUWBTQ6ZC-1.jpg


Nu nog andere stadslichten.

FotoQPH6BZTU-1.jpg


Dit was gisteren met 1 koplamp
FotoQDSLGK6H-1.jpg
 
Re: Onno's Polo 9N (Xenon pics!!!)

Ziet er super uit enkel nog het juiste stadlichtje erbij vinden! Je gaat hier van genieten vanavond let ook ff op de Borden langs de weg die lichten op dat is echt geweldig! Heel veel plezier van je setje!

Wat voor setje heb je trouwens besteld? 6000k? 5000k?
 
Re: Onno's Polo 9N (Xenon pics!!!)

mooi man jah ik zal ze wel laten verstellen...


michaeltjeh het is zo te zien 6000K heeft een beetje van de blauwe gloed in... persoonlijk is dit de mooiste kleur 6000K heb het zelf ook :cool:
 
Re: Onno's Polo 9N (Xenon pics!!!)

Zo leds zitten er nu ook in, dacht eerst dat ze stuk waren, maar blijkbaar werken ze maar op 1 manier, dus even draaien en klaar, maar alleen niet zo'n succes om ze al brandend te plaatsen, koste me een zekering, zo'n kleintje, en die heb ik even niet, kan je die ook gewoon bij de pomp halen???

Hier wat foto's;

FotoXRCWPZBZ-1.jpg


De kleur komt aardig in de buurt met de xenon

Foto3F43HDAE-1.jpg


FotoPCS4GE8A-1.jpg
 
Re: Onno's Polo 9N (Xenon & LED pics!!!)

Was ook op jou aanraden dat ik ze gekocht heb, totaal geen spijt van gehad.
Zou ook wel leds binnenin willen hebben maar weet niet hoe dat reageert met de binnenlicht vertraging (dimmen).
Heb wel 1 bluevision w5w in de kofferbak gedaan, toch iets witter Big Grin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!