Onno's Polo 9N (OUD)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Onno's Polo 9N Athene

Het is zeker netjes opgelost kan niet anders zeggen, petje af.
Gisteren mijn Polo weer opgehaald en geen vervelend brandend lampje meer op het dashboard, laten we hopen dat het zo blijft.
 
Re: Onno's Polo 9N Athene

Das mooi, is om de hoek, leuk bedrag voor 5 velgen dacht ik zo Stick Out Tongue

Weet alleen niet van die banden, zijn toch ook al aan vervanging toe, iemand ook enig idee welk merk velgen dit is, en of het origineel VW is ?
 
Re: Onno's Polo 9N Athene

Die lijken er wel veel op maar zijn het toch niet.

Maar in principe wil hij ze niet zonder banden verkopen, wil er zelf 195 omheen leggen en geen 205, en ook het feit dat er 3 a 4 mm profiel op zit natuurlijk. of ik moet die banden gewoon oprijden :cool:
 
Re: Onno's Polo 9N Athene

Schijnt alleen geen 195 om te passen, en het profiel wat er nu op zit kan volgens hem maar een paar maanden mee, dus moet eens kijken wat nieuwe banden kosten en dat dan keer 4 a 5 ;)
 
Re: Onno's Polo 9N Athene

kosten wat ik dan kan vinden op internet 580,- om er nieuwe banden om te gooien, en dan nog die 500,- voor de velgen...... pakt toch iets duurder uit dan dat ik in gedachte had :(
Zijn dan Continental banden, of heeft iemand een beter goedkoper merk ?
 
Re: Onno's Polo 9N Athene

Nou ja, een band in die maat kost al snel 100 per stuk en dan komen daar de montage kosten nog bij.
Je hoeft in principe maar 4 banden te kopen he ;) Dat reservewiel gewoon thuis in de schuur leggen want die past achterin toch niet in dat gat. (lees: te breed)

Niemand zei dat een nieuw setje velgen goedkoop zou zijn Stick Out Tongue

Of je moet ze met schade kopen, en dan zelf opknappen. Scheelt een hele hoop geld.
 
Re: Onno's Polo 9N Athene

omulder zei:
Die berekening was ook voor 4 banden incl het eronder leggen.
Welk merk band is nog meer aan te raden?

Wat voor maat zoek je? 205-40-r17? op autobanden markt voor 102,- van dunlop of p zero nero voor 113. Of nog lagere banden? Het gaat je sowieso 400euro kosten voor 4 nieuwe banden banden. Als je dat teveel is moet je voor 16" gaan kijken die banden zijn logischerwijs goedkoper (80,- per stuk)
 
Re: Onno's Polo 9N Athene

Weet ik niet, wil sowieso wel nieuwe banden, maar het velgen project word even op uitstellen gezet, eerst maar eens een grote beurt & apk keuring, en aangezien de auto me de afgelopen tijd al genoeg gekost heeft (distributie gebeuren!)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!