Officieel: Facelift Polo 6r

Dat is wel fijn die inklapbare spiegels, zou je dat op de 6R kunnen monteren zonder te veel gezeik? Ik weet dat ik ergens weleens op internet iemand heb gezien die het zelf had gedaan maar dat was een hel.....

Beste Madtraxx,

Ik heb eerlijk gezegd geen idee, zoals ik al zei in mijn post is het een optie op de duitse VW.DE site. En ik hoop dat dit ook een
optie is die in NL uitkomt maar ja alles is zo vaag allemaal.

Maar zo zijn er bij allemaal andere autos bij VW.DE ook veel meer opties. BVB bij de VW Golf GTD. Op VW.nl
kan je hooguit een kleurtje of 8 / 10 kiezen terwijl je op de VW.DE site echt een hele boel kleuren meer kiezen.
Echt bizar veel kleuren die een bedrag van ongv 2100 nog wat euro kosten

Zie hieronder voor voorbeelden.

Farbspektrum Blau


Blau 1.720,00 €



Dark Violett Perleffekt 2.140,00 €



Deep Blue Perleffekt 2.140,00 €



Inky Blue Perleffekt 2.140,00 €



Lichtblau 1.720,00 €



Mercato-Blau Metallic 2.140,00 €



Moonlight Blue Perleffekt 2.140,00 €



Ravennablau Metallic 2.140,00 €



Silberblau Metallic 2.140,00 €



Techno-Blau Perleffekt 2.140,00 €



Ultramarinblau 1.720,00 €



Violet Touch Perleffekt 2.140,00 €

Farbspektrum Braun


Black Oak Brown Metallic 2.140,00 €



Toffeebraun Metallic 2.140,00 €

Farbspektrum Gelb


Ginstergelb 1.720,00 €



Yellow 1.720,00 €

Farbspektrum Grau/Silber


Platinum Grey Metallic 2.140,00 €



Silbergrau Metallic 2.140,00 €



Zinngrau Metallic 2.140,00 €

Farbspektrum Grün


Bright Green Perleffekt 2.140,00 €



Minzgrün 1.720,00 €



Racing-Grün 1.720,00 €



Resedagrün 1.720,00 €

Farbspektrum Rot
 
Heb hem gisteren kunnen bestellen, met de lijst van modeljaar 2015 erbij en jawel inklapbare spiegels

Beste MarcelG,

Very nice! Ik heb ook een Polo bij de dealer samen gesteld om te kijken hoe ver ik kon gaan qua opties.
Ik kwam op een highline uit die rond de 29000 plus zat. Met indd inklapbare spiegels.

Enigste wat nog niet te selecteren is, is Xenon verlichting en of Led verlichting wat ik wel jammer vind.
Van de dealer heb ik zelfs de nieuwste informatie folder van de VW Polo van 2015 meegekregen.

Daar stond dan weer in dat je alleen Xenon kan krijgen bij de Polo op een Cross Polo terwijl dit voorheen
ook op de Highline mogelijk was. Maar wellicht word dit nog aangepast.

Ik ga binnen kort weer met mijn dealer praten! Als ik meer weet horen jullie het.
 
Beste MarcelG,

Very nice! Ik heb ook een Polo bij de dealer samen gesteld om te kijken hoe ver ik kon gaan qua opties.
Ik kwam op een highline uit die rond de 29000 plus zat. Met indd inklapbare spiegels.

Enigste wat nog niet te selecteren is, is Xenon verlichting en of Led verlichting wat ik wel jammer vind.
Van de dealer heb ik zelfs de nieuwste informatie folder van de VW Polo van 2015 meegekregen.

Daar stond dan weer in dat je alleen Xenon kan krijgen bij de Polo op een Cross Polo terwijl dit voorheen
ook op de Highline mogelijk was. Maar wellicht word dit nog aangepast.

Ik ga binnen kort weer met mijn dealer praten! Als ik meer weet horen jullie het.

Is toch bizar wat dat moet kosten, voor dat bedrag rij je ook een Seat Leon ;)
 
BMW  1 serie  1.6 
Beste MarcelG,

Very nice! Ik heb ook een Polo bij de dealer samen gesteld om te kijken hoe ver ik kon gaan qua opties.
Ik kwam op een highline uit die rond de 29000 plus zat. Met indd inklapbare spiegels.

Enigste wat nog niet te selecteren is, is Xenon verlichting en of Led verlichting wat ik wel jammer vind.
Van de dealer heb ik zelfs de nieuwste informatie folder van de VW Polo van 2015 meegekregen.

Daar stond dan weer in dat je alleen Xenon kan krijgen bij de Polo op een Cross Polo terwijl dit voorheen
ook op de Highline mogelijk was. Maar wellicht word dit nog aangepast.

Ik ga binnen kort weer met mijn dealer praten! Als ik meer weet horen jullie het.

Ik wilde ook graag LED maar gaat pas vanaf week 44 in productie, Xenon wordt niet leverbaar.

Ja bijna elke optie erbij genomen, oa adaptieve cruise control lijkt me geweldig, alleen na afleveren nog even naar JD en gaan!
 
En voor dat bedrag kan je al een WRC kopen Stick Out Tongue

Nou.....
14133965143_015e83d0a9_b.jpg


Niet in NL :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, dat is Nederland voor je. De aankoopbelasting is onder andere gebaseerd op CO2 uitstoot, en als ik me niet vergis is dat ook in relatie tot de grootte van de auto, en die is bij de Polo WRC bij uitstek niet gunstig :).

In plaats van leuke en interessante auto's op de weg krijg je dan dingen als dit: Nederland heeft het schoonste wagenpark van Europa.

Maar ja, in ruil voor die hoge belastingen hebben we dan wel strakkere snelwegen geloof ik.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!