Officieel: Facelift Polo 6r

Wie weet waarom de configurator van de NL website zo beperkt is?

Op de Duitse website heb je namelijk de Highline Polo wel gewoon als handgeschakeld. En op de Nederlandse site alleen automaat.

Ook de opties vind ik beperkt.

Wie weet of het mogelijk is om een panoramadak op een comfortline te bestellen? Op de NL site kan dat niet.
 
Volgens de meest recente prijslijst is het alleen mogelijk als optie voor de highline

Wat stom zeg.

Ik vind de achterklep van de bluemotion mooier dan de achterklep van de overige Polo's.

De spoiler lijkt op die van de BlueGT.

Vind t maar raar dat je bijvoorbeeld niet kunt aangeven dat je deze spoiler erop wilt terwijl je een comfortline of een highline bestelt.

Zo ook met het panoramadak.

Jammer joh.
 
Een highline is een stuk duurder.

Sommige mensen hebben al die opties niet nodig, maar misschien wel een panoramadak.

Die vallen dan buiten de boot.

Ik vind dat je alle opties los moet kunnen bestellen op elke type als je een auto nieuw koopt.

Maarja, Volkswagen heeft er vast een reden voor zoals je zegt.
 
Dit hang helemaal af van de importeur, PON dus. In Duitsland zijn er veeeel meer configuratie mogelijkheden.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Zal er nog wel bijkomen!
De Belgische site had ih begin ook niet "alle" opties, ondertussen is er al veel bijgekomen.
(site ligt weeral plat, dus zijn ze er weer misschien dingen ah opzetten)

Ga anders even langs bij de dealer?
Volgens mij kunnen zij wel alle opties configureren?
Helaas niet, ik heb een nieuwe highline 6C besteld (levering woensdag, maar dat terzijde). Had daar graag Xenon en LED dagrijverlichting in willen hebben maar dat is nu (nog) niet leverbaar, alleen op de cross Polo.
Mogelijk vanaf het najaar aldus de dealer.
 
Helaas niet, ik heb een nieuwe highline 6C besteld (levering woensdag, maar dat terzijde). Had daar graag Xenon en LED dagrijverlichting in willen hebben maar dat is nu (nog) niet leverbaar, alleen op de cross Polo.
Mogelijk vanaf het najaar aldus de dealer.
Dat is wereldwijd. De Cross-Polo heeft nog het oude Xenon systeem. Het nieuwe systeem is Full-LED, meen me te herinneren vanaf week 44 (maar pin me daar niet op vast)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!