Officieel: Facelift Polo 6r

In andere artikelen wordt gezegd dat alle benzinemotoren 20% zullen zijn.. We zullen het moeten afwachten. Mocht ie bij de release 20% zijn dan zal dat ,met de regeltjes trend op het gebied tbv "het milieu", niet lang zijn..

Op de vw website staat nu
Alle benzinemotoren zijn goed voor 20% bijtelling in 2014 en 2015. De Polo komt er ook weer als CrossPolo, als Polo BlueGT met cilinderuitschakeling (110 kW/150 pk) en als Polo GTI met 141 kW/192 pk

De GTI heeft dus ook 20%. Mogelijk ook de reden waarom het vermogen niet extreem is.
Misschien wel interessant.

ja 4e kwartaal vanmiddag alle info wezen halen.
elektriche dempers kwa hardheid
1,8 t 192 pk

Heb je nog meer info ? opties etc ?
 
Nissan  GT-R R35  Yamaha R1 2004 
Even over de ledkoplampen van de nieuwe Polo.

Sommige leden willen deze graag hebben in hun Polo inclusief mezelf.

Alleen zit ik met een soort dilemma.
De Golf 7 heeft deze ledkoplampen ook, en ik vind eerlijk gezegd de Bi-Xenon verlichting van de huidige Polo veel mooier.
Deze zie je namelijk echt van heeel ver weg en je weet meteen dat het een Volkswagen is.

Die nieuwe ledkoplampen vind ik toch wat minder op afstand. Alleen van dichtbij zien ze er mooi uit. Ook als je deze een beetje aan de zijkant bekijkt, lijkt het alsof er wat ontbreekt door die afgebroken lijnen terwijl de bixenon koplampen echt van alle hoeken mooi ogen.

Zijn er meer mensen die mijn mening delen? Nu is de vraag, wat is je dilemma dan als je de 6r koplampen mooier vindt? Het enige wat me doet twijfelen is, dat als je de nieuwe koplampen erin zet, je auto toch een beetje gezien wordt als een van de nieuwste versies terwijl men weet dat de bixenonverlichting van de 6r komt.

Twijfel twijfel de twijfel.
 
Even over de ledkoplampen van de nieuwe Polo.

Sommige leden willen deze graag hebben in hun Polo inclusief mezelf.
Waarschijnlijk worden de Full-LED koplampen ook veel duurder dan de Bi-Xenon koplampen. Als je kijkt naar de onderdeel-prijzen van Full-LED voor bijvoorbeeld Seat en Audi, dan is het al veel meer dan € 1000,- per koplamp. En natuurlijk nog niet 2e hands te krijgen.


Misschien is de Full-LED mooier als je in de dimlicht-stand rijdt, in plaats van de DRL-stand waarin je ze vaak ziet.
Zie dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=tlcQfVTfzSc
 
Deel de mening van blackpolo wel.
Vind de unit zelf ook minder fraai zonder een xenon projector.

En wat betreft dat laatste, ik stem voor xenon! Het is immers ook geen facelift en het roept bij mij altijd het beeld op dat het een schade auto is geweest en men maar gelijk het nieuwste erop heeft geschroefd :?
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Op de vw website staat nu


De GTI heeft dus ook 20%. Mogelijk ook de reden waarom het vermogen niet extreem is.
Misschien wel interessant.

Volgens mij moeten we die zin anders lezen: als je het eerste gedeelte er ook bij ziet:
Bij de verkoopstart is er keus uit een 1.0 driecilinder benzinemotor met 60 of 75 pk en een 1.2-TSI viercilinder met 90 of 110 pk. Later volgt nog de nieuwe 1,0-liter TSI (direct-ingespoten turbomotor) met 90 pk. Deze is zeer zuinig: 4,1 l/100 km (CO2: 94 g/km). Alle benzinemotoren zijn goed voor 20% bijtelling in 2014 en 2015. De Polo komt er ook weer als CrossPolo, als Polo BlueGT met cilinderuitschakeling (110 kW/150 pk) en als Polo GTI met 141 kW/192 pk.

Het stukje dat alle benzine motoren goed zijn voor 20% bijtelling slaat volgens mij op de diverse motoren die daarvoor genoemd worden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!