Officieel: Facelift Polo 6r

Waar haal je die info weg? Een LED (OLED) tv wordt toch ook niet warm? (mijn plasma tv daar in tegen heeft na 3 uurtjes tv kijken de hele kamer met 2 graden warmer gemaakt)
Meer lichtopbrengst Lumen betekent meer hitte, hitte in een koplamp moet gekoeld worden. Jou TV wordt ook gekoeld door koelvinnen maar die is niet zo fel als een koplamp hoop ik.
Op de foto (Audi A7 Full led koplamp) zie je de fan die ik bedoel rechtsboven. Ik doel hiermee op de uitwisselbaarheid van de koplampen.



Als je van lezen houdt:
Thanks to chip improvements, LED output is whiter and also brighter, from 15 lumens per watt in 2001, when Audi started its research, to 60 today, says Audi’s light engineering director, Stephan Berlitz. In the R8, the LEDs are clustered—14 for the low beam, eight for the high beam—and cooled by fans to keep internal temps below a diode-killing 300 degrees F. The fans also circulate warm air to defrost the lenses on cold mornings.
 
dat radio / navigatie systeem lijkt makkelijk te plaatsen in de huidige middenconsole. Denk als je zo'n systeem er in hangt dat het je interieur gelijk heel andere laat ogen. Persoonlijk vind ik het huidige blue GT / gti stuur mooier dan dit stuurtje. ook de aluminium inleg die ik er nu in heb zitten.
 
Meer lichtopbrengst Lumen betekent meer hitte, hitte in een koplamp moet gekoeld worden. Jou TV wordt ook gekoeld door koelvinnen maar die is niet zo fel als een koplamp hoop ik.
Op de foto (Audi A7 Full led koplamp) zie je de fan die ik bedoel rechtsboven. Ik doel hiermee op de uitwisselbaarheid van de koplampen.



Als je van lezen houdt:
Thanks to chip improvements, LED output is whiter and also brighter, from 15 lumens per watt in 2001, when Audi started its research, to 60 today, says Audi’s light engineering director, Stephan Berlitz. In the R8, the LEDs are clustered—14 for the low beam, eight for the high beam—and cooled by fans to keep internal temps below a diode-killing 300 degrees F. The fans also circulate warm air to defrost the lenses on cold mornings.

Was ik niet van op de hoogte, normaal hebben LED lampen veel minder warmte opbrengst dan halogeen en aangezien halogeen koplampen ook geen fan nodig hebben wist ik niet dat ze zo warm zouden worden.

Iets boller lijktie! Erg mooi zo

Denk dat het zo lijkt, waarschijnlijk hebben ze de vorm van het carrosserie niet aangepast, dit gebeurt namelijk haast nooit bij een facelift.
 
dat er alleen 3 cilinder diesels leverbaar worden lijkt me ook raar
pas nog een pers bericht gelezen in de televaag dat de BM een 4 cilinder zou worden ?
we wachten wel af
ik moet zegen dat ik toch wel positief verrast ben met deze facelift

grt donna
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!