Officieel: Facelift Polo 6r

Tijd om de oude GTI in te ruilen voor de nieuwe Stick Out Tongue

Op zich afgezien van de afmetingen van de polo in het algemeen ziet de nieuwe er goed uit. Zeker de extra opties en het nieuwe entertainmentsystem ziet er goed uit. De GTI rijdt lekker maar het interieur is toch ietswat verouderd.
Ik vraag me af hoe het staat met diefstalgevoeligheid van dit nieuwe systeem...
 
Nissan  GT-R R35  Yamaha R1 2004 
nou ik vind dat led er een beetje raar uitzien met die onderbrekingen. of ik zie het verkeerd.....
Ja lijkt inderdaad op onderbrekingen, maar ik denk dat ze op die van de golf 7 gaan lijken en die zijn dan weer erg mooi !
Trouwens als het volledig led is moeten de lampen worden gekoeld door een kleine fan of koelvinnen ivm de warmte, ben erg benieuwd of ze uitwisselbaar zijn.
Ook kan ik niet goed zien wat er veranderd is aan de achterlichten ? iets donkerder en iets dunnere lichten en de reflector misschien eruit omdat die in de bumper zit ?
Verder vind ik de voorbumper op die chrome snor na wel mooi lijkt idd op de gti/gt. Tellers a la porsche ook erg mooi middenconsole wat minder. 1.8 GTI klinkt toch lekker !
 
Ja lijkt inderdaad op onderbrekingen, maar ik denk dat ze op die van de golf 7 gaan lijken en die zijn dan weer erg mooi !
Trouwens als het volledig led is moeten de lampen worden gekoeld door een kleine fan of koelvinnen ivm de warmte, ben erg benieuwd of ze uitwisselbaar zijn.
Ook kan ik niet goed zien wat er veranderd is aan de achterlichten ? iets donkerder en iets dunnere lichten en de reflector misschien eruit omdat die in de bumper zit ?
Verder vind ik de voorbumper op die chrome snor na wel mooi lijkt idd op de gti/gt. Tellers a la porsche ook erg mooi middenconsole wat minder. 1.8 GTI klinkt toch lekker !

Waar haal je die info weg? Een LED (OLED) tv wordt toch ook niet warm? (mijn plasma tv daar in tegen heeft na 3 uurtjes tv kijken de hele kamer met 2 graden warmer gemaakt)
 
weet je, heb ik net die auto 4 maanden. Komt er een nieuw model :cry: *snik*
die koplampen vind ik wel heel mooi. Alleen ben ik weer bang dat ze die makkelijk er uit stelen.
die silver plaat rond de radio hadden ze wel in piano lak mogen doen
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!