Officieel: Facelift Polo 6r

Ja ik ben ook benieuwd ja wat ze te bieden hebben. Zal denk ik al tussen de 8 à 10 duizend hebben verloren op de nieuwprijs als ze me nu wat anders bieden de huf.......
In mei maar even informeren wat een BlueGT met zonnedakje, led lampen en electronische dempers moet gaan kosten en wat ik voor inruil terug krijg op mijn BlueGT. Maarja dit is puur hebberigheid natuurlijk en zul je zien komt er in 2016 een splinternieuwe Polo.
 
Als je er rustig mee rijdt en zuinig op bent, ga ik ook vast sparen......

In de auto wordt niet gerookt, gedronken of gegeten. Mijn vriendin rijd er voornamelijk woon werk in en die kickt op zuinig rijden. Korte ritjes worden gedaan met onze andere auto en de wasstraat ziet ie niet (was met de hand) Stoepranden ben ik allergisch voor dus daar staat die bijna een halve meter af :)

Ben benieuwd wanneer de vernieuwde GTI komt.
 
Opvallend overigens. Een 1.8 maar dan met 'maar' 192 pktjes. Mijn vermoeden is dat ze alleen een turbo gaan toepassen en de supercharger weglaten.
'bevestigd'

A report from Chinese website auto.ifeng.com suggests a new Polo GTI is coming in 2015 and will switch from 1.4 to a bigger 1.8-liter TSI. We're talking about the new unit from the EA888 engine family and already offered on the Audi A3 or VW Golf and SEAT Leon FR, where it produces 180 hp and 250 Nm of torque.

A bigger engine that doesn't give you more power? Strange as it might sound, this doesn't surprise us at all. Back in October, we had a similar idea about the future of the smallest GTI. Reports of the twincharger's demise have been rampant due to problems with reliability and retuning the unit for new emissions regulations.

The bigger engine won't necessarily add more weight or undermine fuel economy, so it's not a bad idea. Other things about the Polo GTI, like the red accents or specific wheel design, will remain true to form, keeping fans happy.

bron: New VW Polo GTI Coming in 2015 With 1.8-liter TSI Turbo

Tot nu toe 0 problemen met mijn GTI, 52dkm al, volgens mij ben ik de enige.

Benieuwd maar ik ben bang dat hij 25% bijtelling gaat worden:

Vanaf
1/7/2012
2013
2014
2015
CO2-uitstootgrenzen geldend voor zowel benzine- als dieselauto’s
0% bijtelling
0-50
0-50
N.v.t.
N.v.t.
7% bijtelling
N.v.t.
N.v.t.
0-50
0-50
CO2-uitstootgrenzen voor benzineauto’s
14% bijtelling
51-102
51-95
51-88
51-82
20% bijtelling
103-132
96-124
89-117
83-110
25% bijtelling
>132
>124
>117
>110
 
Nissan  GT-R R35  Yamaha R1 2004 
Wederom via Autoblog.nl >Volkswagen Polo als plug-in hybride en op aardgas? - Autoblog.nl

Volkswagen gaat de opgefriste Polo vanaf volgend jaar wellicht op aardgas (CNG) en als plug-in hybride op de markt brengen. Dat heeft Volkswagen laten weten tijdens de officiële introductie van de gefacelifte Polo in Wolfsburg. De plug-in hybride techniek van Volkswagen gaat onder de naam TwinDrive over de toonbank en is te combineren met zowel diesel- als benzinemotoren. In het geval van de Polo lijkt benzine een logische keus omdat de marges op dit formaat auto’s niet zo groot is, plug-in techniek duur, en dieselmotoren zijn ook duurder dan benzine.
 
Ik kwam deze tegen op Facebook!
Echt heel vet gemaakt :) vooral die velgen weet iemand welke dit zijn? Of zijn dit echt foto’s van de nieuwe facelift gti die mei komt?


2woks3b.jpg


2vvnk80.jpg



34zlush.jpg



gr,


TheSpotter





 
Super nette shops ! die velgen bestaan geloof ik al, zal even zoeken of ik ze kan vinden. Die laatste witte lijkt op de mijne Big Grin.

p.s. de echte GTI heeft hoogstwaarschijnlijk een rode bies die ook in de koplamp doorloopt
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!